search
menu

رستوران باک هله باک یوسف کوناک وان

$$
رستوران باک هله باک یوسف کوناک یکی از بهترین رستوران‌های سنتی شهر وان به شمار می‌آید که فقط مخصوص وعده صبحانه است و می‌توانید در آن هر صبحانه‌ای که دوست دارید را نوش جان کنید. فضای داخلی این رستوران طراحی بسیار زیبا و متفاوتی دارد و نمونه بارز سنت و فرهنگ زیبای ترکیه‌ است. علاوه بر میز و صندلی‌هایی که می‌توانید آن‌ها را برای نشستن انتخاب کنید، بخش دیگری در Van bak hele bak yusuf konak restaurant وجود دارد که در آن فرش‌ها و قالی‌های سنتی و دست‌باف را مشاهده خواهید کرد که حس بسیار خوبی به شما القا می‌کند و می‌توانید روی تخت‌های سنتی که فرش‌های زیبایی روی آن‌ها پهن شده بنشینید و صبحانه‌تان را در آنجا نوش جان کنید. ظروف قدیمی و سنتی نظیر سینی‌های بزرگ و سماور و استکان‌های کمر باریک و نعلبکی‌های قدیمی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های زیبای رستوران باک هله باک یوسف کوناک است. در یک بخش مجزا نیز سنت و فرهنگ و پوشش مخصوص ترک‌ها به نمایش گذاشته شده است که می‌توان از این طریق با بخشی از فرهنگ کهن ترک‌ها آشنا شد.

صبحانه‌های رستوران باک هله باک یوسف کوناک بسیار خوشمزه بوده و دارای تنوع بسیار زیاد است. یعنی بدون اغراق می‌توان گفت هر چیزی که به‌عنوان صبحانه دوست داشته باشید میل کنید را می‌توان در این رستوران پیدا کرد. چنین به نظر می‌رسد لبنیات، تخم‌مرغ و سایر وسایل توسط اهالی روستای آن اطراف تهیه می‌شود و شما می‌توانید لذیذترین کره، پنیر، خامه، شیر، سرشیر، تخم‌مرغ محلی و ... را در آنجا امتحان کنید. سینی‌های مخصوص صبحانه‌های رستوران باک هله باک یوسف کوناک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. چرا که برایتان یک سینی بسیار بزرگ پر از لبنیات متعدد، گوجه و خیار، شیر محلی، املت، تخم‌مرغ آب‌پز، حلوا، عسل، آب‌میوه، چای تازه‌دم، نیمرو، شیره و ارده کنجد و ... می‌آورند و شما کاملا مات و مبهوت خواهید ماند که اول کدام‌یک را امتحان کنید.

فضای گرم و صمیمی رستوران باک هله باک یوسف کوناک وان باعث جذب بسیاری از کسانی که علاقه‌مند فرهنگ و سنت قدیم ترکیه هستند می‌شود. جایی که می‌توانید در آن ساعت‌ها بدون کوچک‌ترین نگرانی و استرسی نشسته و صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه این رستوران را نوش جان کنید. رستوران باک هله باک یوسف کوناک برای کسانی که علاقه بسیار زیادی به وعده مهم صبحانه دارند پیشنهاد می‌شود. اما حتم داریم که حتی اگر عاشق صبحانه هم نباشید و وارد این رستوران زیبا در شهر وان شوید غذاهای متعدد آن، برخورد گرم و صمیمی کارکنان رستوران، فضای سنتی و زیبایش شما را جذب خود کرده و یک وعده بی‌نظیر و تکرار نشدنی صبحانه را امتحان خواهید کرد.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است