search
menu

رستوران پین اپل مارماریس

$$
رستوران پین اپل مارماریس شاید مصداق حقیقی ضرب‌المثل قدیمی "هرچقدر پول بدهید، به همان اندازه آش می‌خورید" باشد. ممکن است هزینه صرف غذا در رستوران پین اپل بالاتر از دیگر رستوران‌های شهر مارماریس برای شما تمام شود، اما کیفیت و حجم غذاهای خوشمزه و لذیذ رستوران پین اپل، بسیار بالاتر از سایر رستوران‌های رقیب است. طعم غذاهای خوش پخت و نوشیدنی‌های گوارای این مکان چنان دل‌چسب و اعتیادآور است، که شما را وادار می‌کند تا در طول اقامت خود در مارماریس، بارها از Marmaris pineapple restaurant بازدید کنید.

البته باید گفت که تنها طعم غذاهای رستوران پین اپل مارماریس نیست که به آن شهرتی جهانی بخشیده است؛ فضای رستوران به حدی آرامش‌بخش و دل‌نشین است که می‌تواند اشتهای شما را چندین برابر افزایش دهد. طراحان خوش‌ذوق رستوران پین اپل با رنگ‌آمیزی زیبا و طراحی خلاقانه این رستوران موفق شده‌اند که فضایی بسیار زیبا و چشم‌نواز را برای میهمانان گرامی خود خلق کرده و لذت صرف غذا در این رستوران را دوچندان کنند. از فضای داخلی که بگذریم باید اعتراف کرد که نمای اطراف این رستوران نیز بسیار دیدنی است؛ شما با رزرو میزی مشرف‌ به دریای زیبای مارماریس، می‌توانید در حین صرف غذای لذیذ خود، از مناظر تماشایی اطراف این رستوران نیز لذت ببرید.

علاوه بر کیفیت بالای غذاها و فضای رستوران پین اپل مارماریس (نمای دل‌نواز داخلی و چشم‌انداز دیدنی بیرونی)، رستوران پین اپل خدمات و امکانات متنوعی نیز نظیر اینترنت رایگان، بار، مسیر تردد ویلچر، پارکینگ، میز و صندلی در فضای باز و بسته و گارسون را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین بازدیدکنندگان محترمی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند، می‌توانند غذای موردعلاقه خود را از میان غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و اروپایی و متناسب با رژیم غذایی گیاه‌خواران و بدون گلوتن برگزینند و نوش جان کنند.

در آخر باید گفت که اگر شما یک‌بار غذای موردعلاقه خود را در رستوران پین اپل مارماریس سفارش دهید، خواهید دید که دلیل قیمت نسبتاً بالای این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران‌های مارماریس چیست: کیفیت در این رستوران حرف اول را می‌زند. کیفیت بالای غذاها همراه با خدمات و پذیرایی صمیمانه کارکنان رستوران پین اپل، این مکان را به انتخاب شماره یک افرادی مبدل کرده است که می‌خواهند لحظات خوش اقامت در ترکیه را با تجربه خوردن و آشامیدن در یکی از بهترین رستوران‌های شهر مارماریس ادغام کرده و لحظاتی فراموش‌نشدنی از سفر به این شهر را با خود به یادگار ببرند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است