search
menu

رستوران مریم آنا مانتی اوی مارماریس

$
رستوران مریم آنا مانتوی اوی مارماریس یکی از رستوران های سنتی شهر مارماریس است. در واقع یکی از مزایای گشت‌وگذار در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر مارماریس، یافتن کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های خاص و باکیفیتی است که بی‌سروصدا و دور از هیاهو، در محله‌های خلوت و دنج به کار خود مشغول بوده و چون جواهری در صدف، از دیدگان عموم پنهان شده‌اند. بی‌دلیل نیست که محلی‌ها آدرس رستوران مریم آنا مانتوی اوی را چون نقشه گنجی از گردشگران پنهان می‌کنند؛ این رستوران که در نزدیکی بازار بزرگ مارماریس واقع‌شده، با غذاهای اصیل و سنتی ترکی خود به پاتوق محلی‌هایی مبدل گشته که به هیچ‌وجه دوست ندارند که این مکان، مانند دیگر رستوران‌های این شهر، به محلی عمومی و شلوغ مبدل شود.

بگذارید خیال شما را راحت کنیم؛ در تمام شهر مارماریس، تنها رستوران مریم آنا مانتوی اوی marmaris meryemana manti evi restaurant قادر است که غذاهای سنتی ترکی را همان‌گونه که محلی‌ها در آشپزخانه خود درست می‌کنند، برای شما طبخ کند. سرآشپز ماهر این رستوران با بهره‌گیری از ترفندهای مختلف آشپزی، غذاهایی مقوی، لذیذ و مامان‌پز را طبخ کرده و دست‌پخت چشیدنی خود را به رخ عاشقان غذاهای اصیل ترکی می‌کشد.

اگر به پیتزا، پاستا، ساندویچ و دیگر غذاهای فست فودی علاقه دارید، به این مکان قدم نگذارید! اینجا تنها جای کسانی است که برای غذاهای خوشمزه و چرب‌وچیلی مردم کشور ترکیه ارزش قائل‌اند و می‌خواهند طعم این غذاها را در مکانی بومی امتحان کنند. برخلاف رستوران‌های پرزرق‌وبرق ترکیه، فضای رستوران مریم آنا مانتوی اوی مارماریس بسیار صمیمی و ساده بوده و از کارکنان متواضع و خونگرمی تشکیل شده است که بدون هیچ تبلیغ و ادعایی، قضاوت را به مشتریان خود واگذار می‌کنند. گفتنی است که تمامی اصول بهداشتی در حین پخت‌وپز غذاها توسط کارکنان مؤدب و ماهر رستوران مریم آنا مانتی اوی رعایت شده و غذاها در فضایی بسیار تمیز و استریلی طبخ می‌شوند.

در آخر باید گفت که علاوه بر خوردن غذای خوشمزه و مقوی، مشتریان رستوران مریم آنا مانتی اوی شهر مارماریس می‌توانند از سایر امکانات و خدمات این رستوران نظیر اینترنت رایگان، بیرون‌بر و مسیر عبور ویلچر استفاده کرده و تجربه صرف غذا در این رستوران را به لذتی به‌یادماندنی مبدل سازند.
امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است