search
menu

رستوران کوفته جی رامیز مارماریس

$$
رستوران کوفته جی رامیز مارماریس از جمله رستوران‌هایی است که چنان شما را شیفته خود می‌کند که دل کندن از آن بسیار دشوار است. کافی است یک‌بار تجربه صرف غذا در رستوران کوفته جی رامیز شهر مارماریس را امتحان کنید تا آن را به‌عنوان پاتوق همیشگی خود برگزینید. این رستوران که در شهر زیبای مارماریس و در محله ساکت و خوش‌منظره‌ای واقع‌شده، با منوی کامل و بلندبالای خود، تمامی نیازهای خوردوخوراک شما را برای هفته‌ها تأمین می‌کند. البته پیشنهاد ما به بازدیدکنندگان این رستوران سفارش کوفته‌های خوشمزه و دل‌چسب رستوران کوفته جی رامیز است؛ بی‌دلیل نیست که نام کوفته جی رامیز را بر این رستوران نهاده‌اند؛ سرآشپزان این رستوران marmaris kofteci ramiz restaurant تبحر بسیار بالایی در طبخ کوفته‌های لذیذ و مقوی دارند و بهترین کوفته‌های مارماریس را برای شما آماده می‌کنند.

حال شاید بپرسید که چه چیزی رستوران کوفته جی رامیز را از سایر رستوران‌های باکیفیت مارماریس مجزا می‌کند؟ هزینه غذاها. قیمت غذاها نسبت به کیفیت آن‌ها در این رستوران باورنکردنی است! شما با صرف هزینه‌ای اندک می‌توانید طعم غذاهایی را بچشید که اگر بخواهید در رستوران‌های دیگر سفارش دهید، مجبورید چندین برابر این رستوران، برای آن‌ها هزینه کنید. علاوه بر هزینه مناسب غذاها، کیفیت خدمات کارکنان رستوران کوفته جی رامیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به‌سرعت و دقت، سفارشات شما را ثبت کرده و در اسرع وقت، در اختیار شما قرار می‌دهند.
بی‌شک طرز برخورد و میهمان‌نوازی کارکنان رستوران کوفته جی رامیز شهر مارماریس را می‌توان از دیگر دلایلی دانست که بسیاری از گردشگران، این رستوران را به دیگران توصیه می‌کنند؛ از مدیر گرفته تا پیش‌خدمت، همگی کارکنان رستوران کوفته جی رامیز به حرفه‌ای‌ترین و محترمانه‌ترین شکل ممکن از تمامی میهمانان خود پذیرایی کرده و خاطره خوبی را از خود در ذهن مشتریان برجای می‌گذارند.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است