search
menu

رستوران کارن براسری مارماریس

$$
رستوران کارن براسری مارماریس را بسیاری به‌عنوان رستوران شماره یک شهر مارماریس برگزیده‌اند؛ این رستوران که در کنار ساحلی بسیار تماشایی واقع‌شده، علاوه بر داشتن نمایی حیرت‌انگیز و آرامش‌بخش، از منوی بسیار کاملی نیز برخوردار بوده و قادر است انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی را به میهمانان خود عرضه کند.

مهم نیست شما چه زمانی از روز در رستوران کارن براسری مارماریس Marmaris Karen brasserie restaurant قدم می‌گذارید، کافی است پس از سفارش غذای خود، فنجانی قهوه را در فضای ساکت و آرامش‌بخش این رستوران نوش جان کنید، کارکنان مؤدب و خوب این رستوران، غذای موردعلاقه شما را در کسری از ثانیه تهیه، طبخ و برای شما سرو می‌کنند. اگر یک‌بار طعم لذیذ غذاهای رستوران کارن براسری مارماریس را بچشید، خواهید دید که انتخاب این رستوران به‌عنوان رستوران شماره یک مارماریس، تصادفی نبوده است. اما بهتر است خودتان را با غذای اصلی رستوران سیر نکنید و جایی هم برای دسرهای خانگی و خوشمزه رستوران کارن براسری ذخیره کنید.

اگر فکر می‌کنید که رستوران کارن براسری صرفاً به دلیل داشتن نمایی دیدنی و غذاهایی لذیذ به رستوران شماره یک مارماریس مبدل شده است، در اشتباهید. این رستوران نه‌تنها طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع را در منوی خود به شما ارائه می‌دهد، بلکه از امکانات فراوانی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، موسیقی زنده، بیرون‌بر، پارکینگ و مسیر حمل ویلچر بهره‌مند بوده و خدمات مختلفی چون گارسون، غذاهای بدون گلوتن و رژیم غذایی مناسب برای گیاه‌خواران را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین شما عزیزان می‌توانید غذای موردعلاقه خود را از پیش رزرو و مبلغ آن را اینترنتی پرداخت کنید تا خیالتان از بابت حمل پول و دردسرهای آن نیز، راحت شود.

در آخر باید گفت که اگر شما به دنبال یافتن مکانی ساکت و آرامش‌بخش برای صرف غذا با عزیزان خود می‌گردید، نیازی نیست که وقت باارزش خود را صرف جستجوی رستوران‌های مختلف شهر مارماریس کنید؛ رستوران کارن براسری مارماریس تمامی امکانات دیگر رستوران‌های مارماریس را یکجا داشته و با غذاهای متنوع و لذیذ خود، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به مارماریس برای شما رقم خواهد زد.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است