search
menu

بستنی مشهور علی اوستا استانبول

$$
بستی مشهور علی اوستا استانبول یکی از معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های استانبول به شمار می‌آید. چرا که افراد بسیاری برای امتحان کردن طعم‌های متفاوت و بی‌نظیر بستنی‌هایش صف می‌کشند و گاهی اوقات حتی میز و صندلی هم برای مشتریان کم آمده و آن‌ها مجبور می‌شوند سرپا بستنی‌هایشان را نوش جان کنند. رنگ‌های متنوع، طعم‌های مختلف، تازه بودن محصولات، خلاقیت در ارائه محصول و... همگی باعث شده تا بستی مشهور علی اوستا تبدیل به یکی از بهترین بستنی‌فروشی‌های استانبول شود.

کارکنان بستی مشهور علی اوستا استانبول با مشتریان بسیار محترمانه است. حتی زمانی که این بستنی‌فروشی مملو از مشتری بوده و بسیار شلوغ می‌شود آن‌ها به‌دقت سفارش‌های مشتریان را بررسی کرده و طبق سلیقه آن‌ها خدمات ارائه می‌کنند. در بسیاری از موارد هم که کارکنان بستنی مشهور علی اوستا با صبر و حوصله محصولاتشان را به مشتریان توضیح داده و یا حتی آن‌ها را در انتخاب طعم‌های موردعلاقه‌شان راهنمایی کرده‌اند. مثلا به آن‌ها گفته‌اند که برای کسانی که ذائقه ترش دارند فلان طعم با فلان طعم بسیار مناسب است و یا کسانی که بیشتر عاشق مزه شیرین هستند باید فلان طعم‌ها را باهم امتحان کنند. درنهایت شما چیزی را دریافت می‌کنید که واقعا دوست دارید و طعم آن هرگز از یادتان نخواهد رفت و تبدیل به شیرین‌ترین تجربه سفرتان خواهد بود.

یکی دیگر از موارد جالب و قابل‌توجه بستی مشهور علی اوستا استانبول فضای دل‌نشین آن است. یعنی هم دکوراسیون مغازه و طراحی آن چشم‌نواز است و هم جلوی مغازه میز و صندلی‌هایی برای مشتریان چیده شده است تا با خیال راحت سفارش‌های خود را گرفته و آنجا نوش جان کنند. البته همان‌طور که گفته شد به دلیل محبوبیت بالای این بستنی‌فروشی، گاهی اوقات جا برای نشستن پیدا نمی‌شود، ولی اگر کمی صبر کنید و منتظر بمانید، ممکن است یکی از مشتریان میز خودش را ترک کرده و بتوانید جای آن‌ها بنشینید.

جلوی مغازه یک درخت بسیار تنومند و قطور وجود دارد که توسط فانوس‌های زیبا تزئین شده است و شب‌هنگام، زیبایی شهر را دوچندان می‌کند. اگر در یکی از شب‌های تابستانی گرم به بستی مشهور علی اوستا استانبول بروید دیگر قصد ترک کردن آنجا را نخواهید داشت. چرا که زمزمه گویش شیرین ترک‌زبان‌ها همانند موسیقی گوش‌هایتان را نوازش خواهد کرد و از طرفی دیگر طعم به‌یادماندنی بستنی خوشمزه مشهور علی اوستا را هرگز از یاد نخواهید برد.


امکانات رستوران
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است