search
menu

کافه گولحانه کاندیل تسیسلری استانبول

$$
کافه گولحانه کاندیل تسیسلری استانبول را برای گذران لحظاتی از سفر خود در شهر استانبول انتخاب کنید و بهترین خاطرات برای خود بسازید. اگر شانس با شما یار بود و در فصل بهار، به شهر زیبای استانبول سفر کردید، کافیست بر روی صندلی‌های این کافه در فضای بیرونی آن بنشینید تا همزمان با رفع خستگی و نوش جان کردن نوشیدنی‌های لذیذ و دلچسب، رایحه خوش گل‌های پارک گولحانه به مشام شما برسد و نسیم آرامش‌بخشی پوستتان را نوازش کند. از این رو، با توجه به برخورداری کافه Gulhane Kandil Tesisleri cafe از خدمه عالی، فضای بی‌نظیر و ترکیبات دلچسب و لذت‌بخش، این کافه می‌تواند تضمین‌کننده لحظات خاطره‌انگیزی برای شما باشد.

کافه گولحانه کاندیل تسیسلری که در نزدیکی موزه تاریخ علم و فن استانبول واقع شده، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های دلچسبی برای مهمانان خود آماده کرده و دارای منوی بسیار مختصر و مفیدی است. خدمه کافه گولحانه کاندیل تسیسلری بسیار مهمانان‌نواز و کاربلد هستند. همچنین جالب است بدانید که هزینه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها این کافه بسیار خوب و متناسب است. هزینه‌ای که با استفاده از کارت اعتباری نیز می‌توان آن را پرداخت کرد.

کافه گولحانه کاندیل تسیسلری استانبول برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت‌گذاری به مهمانانش است. در این کافه می‌توانید گزینه‌های مناسبی برای طرفداران رژیم غذایی گیاهی مشاهده کنید. همچنین بد نیست بدانید که دیگر سرویس‌ها و مزایای مهم کافه گولحانه کاندیل تسیسلری عبارتند از: امکان رزرو میز و صندلی، دسترسی صندلی چرخدار، استفاده از سرویس اینترنت بی‌سیم و برخورداری از خدمات گارسون. سرویس‌ها و مزایای مختلفی که با کیفیت بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و رفاه و راحتی آنها را فراهم می‌‌کنند.

ناگفته نماند که کافه گولحانه کاندیل تسیسلری استانبول همواره در جلب رضایت مهمانان خود بسیار موفق عمل کرده و جزو معدود کافه‌های شهر استانبول است که همیشه در اولویت اهالی و مسافران این شهر قرار می‌گیرد. به طوری که اگر شما آدرس ۳ کافه خوب را از اهالی شهر استانبول بپرسید، یکی از پیشنهادهای اکثر آنها کافه گولحانه کاندیل تسیسلری خواهد بود.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است