search
menu

رستوران سراسر آنتالیا

$$$
رستوران سراسر آنتالیا یکی از زیباترین، لوکس‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های شهر آنتالیا است. رستوران سراسر انواع غذاهای بین‌المللی شامل غذاهای دریایی، اروپایی، مدیترانه‌ای، ترکی و محلی را برای مشتریان تدارک می‌بیند. این رستوران مناسب تمامی افراد با سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت است. رستوران سراسر antalya seraser fine dining restaurant فکر حال تمام مشتریان را کرده و برای همین در منوی غذاهایش غذاهایی متناسب برای افراد دارای رژیم‌های غذایی خاص وجود دارند. از کودکان گرفته تا افراد میانسال، از گوشتخوار تا گیاه خوار، از بیماران دیابتی، کلسترول، فشار خون و ... تا افراد چاق و لاغر و همه و همه می‌توانند غذاهای مناسب و مد نر خود را در رستوران سراسر سفارش دهند و با بهترین طعم و بالاترین کیفیت نوش جان کنند.

در رستوران سراسر آنتالیا هزینه غذاها با توجه به کیفیت و سلامت بودنشان به نسبت سایر رستوران‌های آنتالیا بالا است اما قطعا ارزش خوردن و امتحان کردن را دارند. تجربه غذاخوری در محیط شیک و با کلاس رستوران سراسر از بایدهای سفر مسافران خاص پسند آنتالیا است.

ساعات کاری ررستوران سراسر آنتالیا از 12:00 ظهر تا 1:00 بامداد است و مشتریان می‌تواند وعده‌های غذایی ناهار، شام، برانچ و غذای دیر وقت را در این رستوران صرف کنند.
رستوران سراسر دارای دو فضای داخلی و روباز بیرونی است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و لوکس است به سبک عثمانی طراحی و تزئین شده است. این فضا یک آرامشی از نوع کلاسیک و عثمانی دارد که بسیار متفاوت و جذاب است که کلمات برای وصقش ناکافی هستند. قطعا این لذت باید حضورا تجربه گردد. فضای بیرونی رستوران سراسر نیز، بسیار با صفا و دلنشین است. به خصوص شب‌ هنگام و در هوای تمیز و خنک آنتالیا شب نشینی کنار دوستان و خانواده در چنین محیطی بسیار لذت بخش است. به طوری که گذر زمان هرگز احساس نمی‌شود. یک وعده غذایی عالی با همراهی نوشیدنی‌جات و موسیقی زنده دلنواز روزتان را فوق‌اعاده و سفرتان را خاطره انگیز خواهد کرد. امتحان کردن از غذاهای خوشمزه بین‌المللی در رستوران سراسر آنتالیا خود تجربه‌ای بی‌نظیر است.

انواع امکانات متفاوت نظیر رزرواسیون، فضای نشیمن روباز، صندلی‌های بلند، صندلی ویلچر، اینترنت وای فای رایگان، خدمات میز، موسیقی زنده و پذیرش کارت کردیت (Credit) در رستوران سراسر شهر آنتالیا ارائه می‌گردند.

از امکانات ویژه و عمومی رستوران وانیلا آنتالیا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: پارکینگ قابل دسترس، رزرواسیون، میز و صندلی در فضای بیرون و روباز، محل نشیمن، پارکینگ خیابان، صندلی ویلچر، صندلی بلند مخصوص کودکان، موسیقی زنده، خدمات میز، اینترنت وای فای رایگان، قبول کارت کردیت (Credit)، مستر کارت (Master) و ویزا کارت (Visa).

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است