search
menu

هتل توچال تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توچال تهران
امکانات رفاهی هتل توچال تهران
رستوران هتل توچال تهران
موقعیت مکانی هتل توچال تهران
واحدهای اقامتی هتل توچال تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل توچال تهران

درباره هتل توچال تهران


اقامت در هتلی سه ستاره واقع در دل کوهستانی خوش آب‌وهوا، در مکانی در ارتفاع ۳۵۰۰ متری بر فراز دریا، آن‌هم در همین حوالی و در شمال پایتخت تماشایی کشورمان، تجربه‌ استثنائی و متمایزی است که در هتل توچال تهران امکان‌پذیر شده است. این هتل خوش‌منظره که در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا قرار گرفته، به اعتقاد برخی مرتفع‌ترین هتل سه ستاره جهان محسوب می‌شود. این اقامتگاه چیزی حدود ۲۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و با قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مطلوب، جایی در نزدیکی قله توچال، امکان دسترسی بسیار سریع و آسان خریداران بلیط هواپیما تهران را به پیست اسکی توچال فراهم کرده است. گفتنی است که هتل Hotel Tochal از دو طبقه و ۳۰ باب واحد اقامتی تشکیل شده و امکانات رفاهی قابل‌قبولی را در خود جای داده است.

امکانات رفاهی هتل توچال تهران


باوجوداینکه انتظارات در بخش امکانات رفاهی از هتلی کوهستانی چندان زیاد نیست، هتل توچال تهران نمره قبولی در این بخش را با داشتن محدوده وسیعی از امکانات رفاهی کسب کرده است. امکاناتی از قبیل: نمازخانه، کتابخانه، کافی‌شاپ، محوطه بازی‌های ویدئویی، سالن بیلیارد، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این هتل گنجانده شده است تا رضایت کامل مهمانان در طول اقامت در این هتل جلب گردد. همچنین پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در محوطه هتل قرار داده شده است تا آسودگی خیال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود راهی این مکان می‌شوند، حاصل گردد. افزون بر امکانات یاد شده، خدمات مختلفی از قبیل: روم سرويس‌ ۲۴ ساعته و صبحانه رایگان نیز توسط کادری مجرب و متعهد به مهمانان هتل توچال عرضه می‌شود. ناگفته نماند که این هتل برای مهمانان خود امتیازات ویژه‌ای نیز قائل است: کسانی که اتاقی در این هتل برای اقامت رزرو می‌کنند، از یک عدد بلیط رایگان تله کابین و تله سی یژ و دو روز اسکی رایگان و تردد بدون صف انتظار بهره‌مند خواهند شد.

رستوران هتل توچال تهران


ازآنجایی‌که هتل توچال تهران در فاصله نسبتاً دوری از نزدیک‌ترین غذاخوری‌ها و رستوران‌های اطراف قرار گرفته است، مسئولیت تأمین نیازهای خوردوخوراک مهمانان هتل بر دوش رستوران باکیفیت هتل توچال نهاده شده است. این رستوران با ظرفیتی برابر با ۱۵۰ نفر، از فضایی دلگشا و پاکیزه و نمایی بسیار زیبا برخوردار گشته و انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی را در منوی خود برای سفارش خریداران بلیط هواپیما ارزان و مهمانان هتل گنجانده است. افزون بر رستوران، کافی‌شاپ باصفایی نیز در این هتل به خدمات‌رسانی به مهمانان مشغول است و نوشیدنی‌های سرد و گرم موردنیاز گردشگران را در طول اقامت در این هتل تأمین می‌سازد.

موقعیت مکانی هتل توچال تهران


گرچه هتل توچال چیزی بیش از ۶۰ کیلومتر از مرکز تهران فاصله دارد، به‌عنوان اقامتگاهی کوهستانی، فاصله اندکی از برترین پیست‌های اسکی تهران و همچنین مسیرهای کوهنوردی کوهستان تماشایی البرز دارد. قرار گرفتن هتل در نزدیکی تله‌کابین توچال، امکان بهره‌مندی مهمانان را از طیف وسیعی از تفریحات کوهستانی میسر کرده و فضایی بسیار ساکت و مناسب را برای کسانی که قصد دارند با رزرو تور ارزان و سریع تهران در جایی دنج و خلوت، دور از آلودگی‌های زیست‌محیطی اقامت کنند، فراهم آورده است.

واحدهای اقامتی هتل توچال تهران


هتل توچال تهران دارای ۳۰ گزینه اقامتی مختلفی است که ۱۶ اتاق دو تخته، ۴ سوئیت رویال، ۴ سوئیت عادی و ۶ اتاق یک تخته را شامل می‌شود. اتاق‌های دو تخته شامل ۱۰ اتاق دبل (دو تخت یک نفره) و ۶ اتاق توئین (یک تخت دو نفره) هستند. تمامی واحدهای اقامتی هتل توچال از امکانات رفاهی متنوعی مانند سامانه نمایش فیلم داخلی، اينترنت، تلويزيون، چای‌ساز و یخچال برخوردار گردیده و به سیستم‌ سرمایشی و گرمایشی مناسب و سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع مجهز گشته‌اند.
در آخر لازم است ذکر گردد که این هتل به دلیل موقعیت مکانی خاص خود و قرار گرفتن در ارتفاعات کوهستانی توچال، از پذیرش زنان باردار، افراد بالای ۵۵ سال، کودکان زیر ۸ سال و مبتلایان به بیماری‌های قلبی عروقی معذور است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل توچال تهران


فاصله هتل توچال تا تله کابین توچال: ۶۰۰ متر
فاصله هتل توچال تا آبشار سنگان: ۲۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل توچال تا بوستان نهج‌البلاغه: ۳۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل توچال تا پارک جنگلی لتمان کن: ۳۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل توچال تا پارک ارم: ۳۶٫۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است