search
menu

هتل پارسیان اوین تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان اوین تهران
امکانات رفاهی هتل پارسیان اوین تهران
رستوران‌های هتل پارسیان اوین تهران
واحدهای اقامتی هتل پارسیان اوین تهران
موقعیت مکانی هتل پارسیان اوین تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان اوین تهران

درباره هتل پارسیان اوین تهران


۲۲ هتل برگزیده و ممتاز برآیند کارنامه درخشان مجموعه هتل‌های پارسیان در این سه دهه فعالیت بوده است؛ شرکت صاحب‌نام و محبوبی که به‌عنوان هلدینگ تخصصی هتلداری، از سال ۱۳۷۴ تاکنون نام خود را سر زبان‌ها انداخته و توانسته است با ارائه خدماتی عالی مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه گردشگری، تمام انتظارات خریداران بلیط هواپیما تهران را از اقامتگاهی بی‌نقص و استثنائی برآورده سازد. هتل پارسیان اوین تهران (به انگلیسی: Parsian Evin Hotel) نمونه‌ بارزی از شاهکارهای معماری این شرکت محسوب می‌شود؛ اقامتگاهی لوکس و اعیانی با طراحی بسیار زیبا به سبک کاروانسراهایی چند صدساله که تعداد ۱۵۰ واحد اقامتی مدرن و دل‌باز (۱۳۵ اتاق و ۱۵ سوئیت) را در فضای باصفا و دلگشای خود جای داده است. این هتل متمایز و ۴ ستاره، به مدد موقعیت مکانی استثنائی و قرار گرفتن در خوش آب و هواترین منطقه تهران، به برخی از اتوبان‌ها و بزرگراه‌های معروفی که شریان‌های اصلی پایتخت کشور بشمار می‌روند، دسترسی کامل دارد و در محدوده ۵ کیلومتری شمار زیادی از جاهای دیدنی تهران نظیر درکه، باغ فردوس، بوستان باغ ایرانی، پارک پلیس و موزه سینمای ایران قرار گرفته است.

امکانات رفاهی هتل پارسیان اوین تهران


این بخش را باید کانون فرمانروایی هتل پارسیان اوین نامید، چراکه تمامی امکانات رفاهی هتل‌های ۴ ستاره جهان را در برگرفته است: از سالن آرایش و زیبایی و فروشگاه گرفته تا استخر، نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران، تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در این هتل گرد هم آمده‌اند تا مهمانان هتل را از هر نیازی بی‌نیاز سازند. مزیتی که این هتل را از دیگر هتل‌های ۴ ستاره متمایز کرده است، وجود سالن چندمنظوره کوه نور است. سالن کوه نور بیش از ۶۸۰ مترمربع وسعت دارد و می‌توان در آن ضیافت‌هایی با ظرفیتی برابر با ۲۰۰ تا ۷۰۰ نفر برگزار کرد. سالن از انواع همایش‌ها، جشن‌ها و کنفرانس‌ها میزبانی می‌کند و خدماتی مثال‌زدنی را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خاص این سالن، امکان تقسیم شدن به دو بخش و برگزاری دو مراسم ۳۵۰ نفره موازی است. سالن کوه نور همچنین دارای یک طبقه دوم است که آن را تبدیل به مکانی بدون ستون و زیبا کرده است. گفتنی است که هر دو طبقه سالن کوه نور هتل پارسیان اوین دارای ورودی جداگانه، دو سرویس بهداشتی مجزا و یک اتاق عقد هستند.

رستوران‌های هتل پارسیان اوین تهران


رستوران پردیس هتل Parsian Evin Hotel مکانی است که آغاز روزی پرانرژی و خاطره ساز را با صبحانه لذیذ و مقوی خود برای شما رقم می‌زند. این رستوران از دکوری دل‌فریب و چوبی بهره برده و با گستره وسیعی از غذاهایی رنگارنگ مزین گشته است. ناگفته نماند که گزینه‌های دیگری نیز برای صرف غذا در هتل پارسیان اوین تهران وجود دارند: رستوران چینی هتل وظیفه تأمین غذاهای موردعلاقه دوستداران غذاهای آسیای شرقی را بر عهده دارد و رستوران آبشار با منوی پروپیمان خود، مسئولیت طبخ و سرو غذاهای لذیذ سنتی ایرانی را بر دوش می‌کشد. افزون بر این موارد، مکانی نیز برای طبخ آش‌های خوشمزه ایرانی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان اوین تهران


هتل پارسیان اوین تهران دارای ۴ بخش اصلی است که به دو قسمت شمالی و دو قسمت جنوبی تقسیم می‌شوند و تعداد ۱۵۰ واحد اقامتی شامل ۹ اتاق یک ‌تخته، ۱۲۶ اتاق دو تخته /دو نفره، ۲ سوئیت رویال و ۱۳ سوئیت را در خود جای داده‌اند. بخش بزرگی از اتاق‌های هتل از بالکن دنج و زیبایی برخوردار است که چشم‌اندازی تماشایی به فضای سبز هتل پارسیان اوین دارد. خوب است بدانید که معماری مدرن هتل موجب شده است که تمامی واحدها از فضای سبز ویژه خود بهره‌مند باشند.
از جمله خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل اوین می‌توان به تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی، چای‌ساز، اینترنت پرسرعت، مبلمانی راحت و لوکس، دراور، کمدلباس، تخت‌خواب‌هایی مناسب و یخچال اشاره کرد. گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل پارسیان اوین از چیدمانی شیک و نورپردازی بسیار زیبا و تجهیزاتی مدرن نظیر سامانه تنظیم روشنایی بالای تخت بهره‌مند بوده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهزند.
همه واحدهای اقامتی هتل اوین علاوه بر داشتن امکاناتی استاندارد، از امکاناتی در سطح استانداردهای بین‌المللی نیز برخوردارند. این امکانات عبارت‌اند از:
- صندوق امانات داخل اتاق
- سیستم امنیتی و برقی منحصر به کارت اتاق
- سیستم کنترل روشنایی بالای تخت
- تلویزیون LCD صفحه تخت (با رابط تعاملی)
- اینترنت پرسرعت ADSL
- شبکه‌های ماهواره‌ای
- یخچال (مینی بار)
- چای‌ساز
- اتاق نشیمن در سوئیت‌ها
- سیستم پیشرفته تهویه مطبوع با کنترل‌کننده داخلی
- نمایشگر دیجیتالی برای نمایش «اتاق نظافت لازم دارد» و «مزاحم نشوید».
- سونای خشک و جکوزی (در سوئیت‌های رویال)
- حمام و سرویس بهداشتی فرنگی به همراه سشوار، آینه اصلاح و لوازم بهداشتی و آرایشی.

موقعیت مکانی هتل پارسیان اوین تهران


هتل ۴ ستاره اوین به سبب نزدیکی به بزرگراه‌ها و اتوبان‌های مهم تهران، دسترسی سریعی را به برخی جاهای دیدنی تهران برای کسانی که در تور گردشگری تهران شرکت کرده‌اند، فراهم می‌سازد. این اتوبان‌ها کمک می‌کنند تا مهمانان هتل به‌سرعت و راحتی قادر باشند به مناطق مختلف شهر تهران از مراکز دیدنی گرفته تا مراکز خرید شهر و سامانه‌های ترابری و فرودگاهی دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان اوین تهران


فاصله هتل تا درکه: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ولنجک: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بوستان باغ ایرانی: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فردوس: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه سینمای ایران: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ژوراسیک: ۶٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است