search
menu

صبحانه شناور؛ جذاب و لذت‌بخش یا صرفا لوکس!

اگر دیدن یک صبحانه شناور بر روی استخر، در صفحه یک اینفلوئنسر یا یک رستوران شما را تحت تاثیر قرار داده و تصمیم گرفته‌اید شما هم عکسی با یک سینی صبحانه شناور داشته باشید، بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. چون واقعیت این نوع صبحانه یا سرو غذا، ممکن است خیلی هم لذت‌بخش نباشد.
اگر از کسانی که این نوع صبحانه را تجربه کرده‌اند بپرسید، احتمالا بهترین بخش موضوع را همان عکسی می‌دانند که در صفحه اینستاگرامشان گذاشته‌اند. مهمترین مشکل غذاخوردن در یک سینی شناور روی آب، بر هم خوردن تعادل سینی است. زیرا حفظ تعادل سینی روی آب هزمان با صبحانه خوردن، بیشتر به یک تمرین کنترل اعصاب شبیه است تا یک کار راحت و لذت‌بخش.
این سبک از سرو صبحانه یا دیگر میان‌وعده‌ها، بیشتر در کشورهایی که دارای سواحل گسترده هستند پدید آمد.
صبحانه شناور؛ جذاب و لذت‌بخش یا صرفا لوکس!
به طور خاص کشورهای جنوب شرقی آسیا، مانند بالی اندونزی، تایلند و مالدیو، معروف‌ترین مناطقی هستند که هتل‌ها و اقامتگاه‌های آنان، صبحانه شناور را سرو می‌کنند. به تدریج این سبک نسبتا لاکچری، به هتل‌هایی در نقاط دیگر جهان که استخر دارند هم راه یافت.
البته به نظر می‌رسد این صبحانه‌های شناور، در بسیاری از موارد، صرفا برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی کاربرد دارند و مهمانان این هتل‌ها، آنقدر درگیر نریختن نوشیدنی‌هایشان هستند که لذت زیادی از صبحانه خود نمی‌برند!