search
menu
بالی keyboard_arrow_down close
hotel
هتل های بالی ۶۳

درباره بالی

بالی اندونزی یکی از استان‌ها و جزایر کشور اندونزی و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این کشور جنوب شرق آسیا است. استان بالی شامل جزیره اصلی بالی و چند جزیره کوچکتر دیگر می‌شود. بالی به نام جزیره هزار معبد هم شناخته می‌شود. بالی بالغ بر ۴ میلیون نفر جمعیت دارد و اکثر مردم این جزیره پیرو مذهب هندوئیسم هستند. بالی به جز صنعت گردشگری دارای صنعت نساجی پیشرفته‌ای است. این جزیره بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد.
بالی یک جزیره آتشفشانی است و هنوز هم دارای کوه‌های آتشفشانی فعال است. دو کوه آگونگ و باتور مهمترین کوه‌های آتشفشانی بالی هستند.
بالی به عنوان دومین شهر بزرگ اندونزی، تاریخ طولانی این کشور مانند دوران استعمار، اشغال در جنگ جهانی دوم و استقلال در سده بیستم را تجربه کرده است. اما معروف‌ترین رویداد در این کشور، انفجار تروریستی در سال ۲۰۰۲ بود.
بالی

جاهای دیدنی بالی


بالی هم مثل دیگر جزایر اندونزی، دارای دو گروه از جاذبه های گردشگری است. اول چشم‌اندازهای بدیع از دریا، سواحل زیبا و جنگ‌های سرسبز و انبوه. گروه دوم، معابد متعددی است که در نقاط مختلف جزیره می‌توان آنها را پیدا کرد. کوهستان‌ها و آبشارهای زیبای بالی در کنار مزارع گسترده برنج از دیگر مناظر چشم نواز این جزیره اندونزی است.
گردشگران در بالی می‌توانند از اقامت در هتل های ساحلی، زندگی شبانه بالی، یوگا و مدیتیشن و گردش در معابدی همچون معبد اولو واتا لذت ببرند.

غذاهای بالی


گردشگران در جزیره بالی معمولا برنج و غذاهای پرادویه اندونزیایی و میوه‌های گرمسیری مانند آناناس و نارگیل را تجربه می‌کنند. شما در غذاهای بالی اندونزی می‌توانید طعم اقیانوس و ماهی‌های منطقه استوا را احساس کنید.
بالی

زمان مناسب برای سفر به بالی


زمان مناسب برای سفر به بالی فصل به اصطلاح «خشک» اندونزی است. یعنی زمانی که باران‌های موسیمی در این کشور استوایی نمی‌بارد. (یا دست کم کمتر می‌بارد!). این فصل حوالی ماه می تا سپتامبر میلادی (تقریبا برابر خرداد تا مهرماه) است.


دیدنی های بالی