search
menu

اسپانیا مرزهایش را به روی گردشگران واکسینه باز می‌کند

در تازه‌ترین خبرها از کشورهایی که قصد دارند مرزهایشان را برای پذیرش گردشگران واکسینه شده باز کنند، اسپانیا اعلام کرده است که از ۷ ژوئن پذیرای گردشگران واکسینه خواهد بود. اسپانیا اعلام کرده است که از تاریخ اعلام شده گردشگران واکسینه شده از مبدا کشور آمریکا، اتحادیه اروپا و کشورهای کم‌خطر بیرون اتحادیه مانند استرالیا و نیوزلند می‌توانند بدون هیچ گونه قرنطینه و محدودیت و یا کنترل وضعیت سلامتی به این کشور سفر کنند.
اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی که بخش قابل توجهی از اقتصادش توسط گردشگری تامین می‌شود قصد دارد در طول یک سال آینده ظرفیت توریسم خود را به ۸۰ درصد دوران پیش از کرونا برساند.
اسپانیا مرزهایش را به روی گردشگران واکسینه باز می‌کند
اسپانیا با شهرهای مهمی همچون مادرید و بارسلون و با سواحل آفتابگیر و تاریخ چشمگیر خودش، از مقاصد مهم گردشگری در قاره اروپا به شمار می‌رود. بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‌کنند تا از جاهای دیدنی باسلون و دیگر شهرهای اسپانیا دیدن کنند.
البته واکسن‌های مورد پذیرش اسپانیا و اتحادیه اروپا واکسن‌های فایزر، مدرنا، جانسون و جانسون، آسترازنکا هستند.
یکی از پیش‌زمینه‌های بازگشایی مرزها برای گردشگران ایمن در برابر بیماری، واکسینه کردن نیروهای فعال در بخش گردشگری است و کشورهایی مانند ترکیه با ورود به این حوزه در تلاش برای آمادگی برای پذیرش گردشگران هستند.