search
menu

هتل Windsor Plaza Hotel Ho Chi Minh City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Windsor Plaza Hotel Ho Chi Minh City
اتاق‌های هتل ویندزور پلازا هوشی مین
امکانات تفریحی در هتل ویندزور پلازا هوشی مین
خدمات و سرویس‌های هتل ویندزور پلازا هوشی مین
خورد و خوراک در هتل ویندزور پلازا هوشی مین
اماکن نزدیک به هتل ویندزور پلازا هوشی مین

درباره هتل Windsor Plaza Hotel Ho Chi Minh City


هتل ویندزور پلازا هوشی مین از هتل‌های ۵ ستاره شهر هوشی مین است. اگر شما شخصی آگاه به مسائل روز صنعت گردشگری باشید، به خوبی می‌دانید که امروزه خرید آنلاین بلیط هواپیما هوشی مین و سفر به کشور ویتنام تا چه اندازه در سراسر جهان محبوب شده است. بنابراین باید اقامتگاه‌های این شهر به حدی خوب باشند که بتوانند از پس جلب رضایت مشتریان جهانی خود برآیند. در همین حال Windsor Plaza Hotel یکی از اقامتگاه‌هایی است که با تلاش فراوان کادر مدیریت و خدمه خودش توانسته تا حد زیادی استانداردها را رعایت کند و به هتلی در کلاس بین المللی برسد.

اتاق‌های هتل ویندزور پلازا هوشی مین


اتاق‌های تر و تمیز، شیک و مدرن هتل ویندزور پلازا هوشی مین برجسته‌ترین مولفه این اقامتگاه محسوب می‌شوند. این اتاق‌ها با برخورداری از بهترین امکانات مثل تخت خواب‌های دنج، پذیرائی دلباز، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع شرایط بسیار خوبی برای راحتی مهمانان پدید آورده‌اند. جالب است بدانید که پنجره‌های اتاق‌های هتل ویندزور پلازا هوشی مین بسیار بزرگ هستند. بنابراین نورگیری این اتاق‌ها واقعا عالیست. وجود چنین اتاق‌های لوکسی در هتل Windsor Plaza Hotel Ho Chi Minh City باعث شده که مهمانان، این هتل را مثل خانه دوم خود بدانند.

امکانات تفریحی در هتل ویندزور پلازا هوشی مین


هتل ویندزور پلازا هوشی مین رِنج بسیار وسیعی از امکانات خود را در دسته بندی‌های مختلفی تحت عنوان امکانات تفریحی در اختیار مهمانانش می‌گذارد. برای مثال، این اقامتگاه با فراهم آوردن فرصت شنا در استخر سرپوشیده و تمام فصل خود، نشاط و شادابی را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. ورزش در سالن بی نظیر هتل ویندزور پلازا هوشی ، سرگرمی در اتاق بازی و مراجعه به مرکز اسپا در این اقامتگاه، فعالیت‌هایی هستند که لذت آنها را به هیچ وجه نمی‌توان توصیف کرد. نکته جالب در اینجاست که همزمان با تفریح شما، کودکانتان نیز با مراجعه به خانه بازی و یا تماشای کانال تلویزیونی مخصوص خود کاملا سرگرم شده و اوقات خوشی را سپری می‌نمایند.

خدمات و سرویس‌های هتل ویندزور پلازا هوشی مین


کارکنان هتل ویندزور پلازا هوشی مین که به چهار زبان انگلیسی، ویتنامی، چینی و ژاپنی مسلط هستند، کیفیت اقامت مهمانان در این هتل را با خدمات منحصر به فرد خودشان کاملا ارتقاء می‌بخشند. سرویس‌های ماساژ، مانیکور، پدیکور، اتو، خشکشویی، شستن لباس، نظافت روزانه، حمل و نقل به فرودگاه، روم سرویس و تحویل روزنامه تنها بخشی از خدماتی هستند که کارکنان مجرب و حرفه‌ای هتل ویندزور پلازا هوشی مین با نهایت دقت و تمرکز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که فعالیت پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. این بخش، امکان تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها و رزرو تور را برای شما انجام خواهد داد. ناگفته نماند که امنیت هتل ویندزور پلازا هوشی مین نیز توسط بخش‌های مربوط به این موضوع با فراهم آوردن پارکینگ رایگان، کپسول آتشنشانی، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق و نگهبان ۲۴ ساعته کاملا تامین می‌شود.

خورد و خوراک در هتل ویندزور پلازا هوشی مین


صبجانه‌ای که هر روز به در هتل ویندزور پلازا هوشی مین به اتاق شما سرو می‌شود، روزتان را به بهترین شکل ممکن آغاز خواهد کرد. پس از میل کردن این صبحانه، شما فرصت میل کیک‌های شکلاتی و کلوچه‌های خوشمزه در کافی شاپ را خواهید داشت. از خوردن میوه‌های شرق آسیایی نیز در هتل ویندزور پلازا هوشی مین غافل نشوید. زیرا طعم بسیار خوشمزه‌ای دارند. اوج کار هتل ویندزور پلازا هوشی مین در رستوران آن به نمایش گذاشته می‌شود. جایی که غذاهای چینی، ایتالیایی و ویتنامی با تبحر خاصی می‌توانند غذاهای بسیار لذیذی برای مهمانان طبخ و سرو نمایند.این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی هوشی مین است.

اماکن نزدیک به هتل ویندزور پلازا هوشی مین


فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا خیابان آن دونگ: ۵۰ متر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا کلیسای چو کوان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا معبد تین هائو: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا پارک تائو دان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا موزه هنرهای زیبا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا موزه بقایای جنگ: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا کلیسای اتحاد مجدد: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ویندزور پلازا هوشی مین تا موزه شهر هوشی مین: ۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است