search
menu

هتل Ramana Saigon Hotel Ho Chi Minh

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Ramana Saigon Hotel Ho Chi Minh
اماکن نزدیک به هتل رامادا سایگون هوشی مین

هتل Ramana Saigon Hotel Ho Chi Minh


هتل رامادا سایگون یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر هوشی مین است که در منطقه ۳ واقع شده است و خدمات ارزنده‌ای را به مهمانانش ارائه می‌کند. اتاق‌های هتل رامادا سایگون ویتنام مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی و سشوار، تلویزیون، اینترنت رایگان و امکاناتی برای درست کردن چای و قهوه است. اگر به برنامه ورزشی خود پایبند هستید می‌توانید از سالن ورزشی هتل Ramana Saigon Hotel Ho Chi Minh استفاده کنید. مرکز سلامتی، اسپا و ماساژ هتل می‌تواند به خوبی انرژی یک روز کامل را به شما برگرداند.
برای رفاه بیشترمسافران امکاناتی چون مغازه خرید سوغاتی، صرافی، آسانسور، اجاره خودرو، لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی در هتل رامادا سایگون فراهم شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تان سون نهات ویتنام تنها ۱۵ دقیقه رانندگی است که امکان رفت‌وآمد به فرودگاه از طریق سیستم شاتل هتلی درقبال پرداخت هزینه اضافی فراهم شده است. کارکنان هتل در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مسافران هستند. همچنین صندوق امانات برای نگهداری از وسایل با ارزش شما در هتل رامادا سایگون تعبیه شده است.
مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل رامادا سایگون هوشی مین بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر را از این بخش تهیه کنند.
امکانات هتل امانا سایگون برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. رستوران و بار در هتل رامادا سایگون ویتنام براب صرف انواع غذا و نوشیدنی‌های دلپذیر در دسترس است همچنین منپوی مخصوص افراد رژیمی نیز در صورت درخواست مهمانان در اختیارشان قرار می‌گیرد.
یکی از غذاهای سنتی و مخصوص ویتنام استیک عجیب و غریب استرالیایی است که می‌توانید دررستوران هتل رامادا سایگون هوشی مین نوش جان کنید.
منطقه ۳ هوشی مین که هتل رامادا سایگون در آن واقع شده است یکی از بهترین مکان‌ها برای گردشگرانی است که به غذاهای محلی،رستوران و قدم زدن در شهر علاقه‌مند هستند.

اماکن نزدیک به هتل رامادا سایگون هوشی مین


ایستگاه قطار Hoa Hung تا هتل رامادا سایگون : ۶۰۰ متر
معبد بودایی Vinh Nghiem Pagoda تا هتل رامادا سایگون: ۶۰۰ متر
مرکز برگذاری نمایشگاه‌های بین المللی (HIECC) تا: ۸۰۰ متر
موزه جنگ ویتنام تا هتل رامادا سایگون: ۱.۸ کیلومتر
کاخ استقللال تا هتل رامادا سایگون: ۲.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است