search
menu

هتل Hoang Phu Gia Hotel Ho Chi Minh City

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hoang Phu Gia Hotel Ho Chi Minh City
امکانات هتل هوانگ فوجیا هوشی مین
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هوانگ فوجیا هوشی مین

درباره هتل Hoang Phu Gia Hotel Ho Chi Minh City


ویتنام یکی از کشورهای دیدنی جنوب شرقی آسیا است که بازدید از آن حداقل برای یکبار توصیه می شود بخصوص اگر به شهر هوشی مین که بزرگترین و شلوغ ترین شهر ویتنام است که جاذبه ها و اماکن متنوع و زیادی دارد، بروید. اگر به دنبال هتلی سه ستاره با کیفیت در این شهر باشید، هتل هوانگ فوجیا انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این هتل در منطقه ۱ این شهر قرار دارد که به بسیاری از فروشگاه ها و جاذبه های گردشگری نزدیک است و همین موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی راحت آن باعث جذب تعداد زیادی از مسافران به خود شده است و اقامت در هتل هوانگ فوجیا برای علاقه مندان به پیاده روی و کشف شهر بسیار لذت بخش خواهد بود. این هتل در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و ۵۷ اتاق و سوئیت دارد.

امکانات هتل هوانگ فوجیا هوشی مین


اگر می خواهید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان و رفتن با هواپیما سفرتان را به شهر هوشی مین آغاز کنید و دوست دارید فرودگاه مقصد فاصله ای حدود ۲۵ الی ۳۰ دقیقه با هتلتان داشته باشد، و یا اگر می خواهید بعد از گشت و گذاری طولانی در شهر به هتل Hoang Phu Gia Hotel Ho Chi Minh City برگردید و ادامه روز یا شب را با آرامش در هتل خود سپری کنید و از امکانات آن استفاده کنید، مطمئن باشید که هتل هوانگ فوجیا انتخاب مناسبی است. این اقامتگاه رستوران با منویی متنوع که حتی خوراک های گیاهی را هم دربر دارد، صبحانه رایگان، آسانسور، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، محیط ویژه سیگار کشیدن، لاندری، اینترنت پرسرعت و دوربین های امنیتی ۲۴ ساعته، اتاق جلسات را دارد. چنانچه علاقه مند به خرید سوغات و صنایع دستی کشور ویتنام هستید، می توانید در غرفه فروش سوغات هتل هوانگ فوجیا این کار را انجام دهید.

خدمات هتل


هتل هوانگ فوجیا با کارکنانی مسلط به زبان انگلیسی و ماهر در امر مهمان نوازی تلاش می کند تا اقامتی خوش را برای مهمانان و مسافران خود رقم بزند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات خانه داری این هتل اقامت آسوده ای را به شما می دهد. از ترانسفر فرودگاهی هتل هم در زمان داشتن بلیط هواپیما استفاده کنید تا از خدمات هتل استفاده کامل کنید؛ حتی اگر بدون فرزند کوچک خود می خواهید به خرید یا گردش بروید می توانید به بخش نگهداری کودک هتل که زمین بازی دارد و مراقب فرزندان شما خواهند بود، مراجعه کنید. علاوه بر اینها ارزهای خود را هم می توانید در هتل تبدیل کنید و در صورتی که با تور و در جمع می خواهید شهر را بگردید، هتل با میز معرفی و ارائه تور این امکان را برای شما فراهم می کند.

واحدهای اقامتی هتل


این هتل به نحوی طراحی شده است که دارای انواع اتاق ها و سوئیت های شیک و تمیز، با دکوراسیونی زیبا است که برای هر نوع مسافری از جمله: زوجین، آنهایی که با خانواده سفر کرده اند، یا کسانی که تنها و یا با دوستانشان به مسافرت آمده اند و یا مسافران تجاری مناسب هستند. امکان درخواست تخت اضافه هم وجود دارد. اتاق های استاندارد، اتاق های معمولی، اتاق های یک الی چهار تخته، اتاق های خانوادگی، سوئیت های ساده و مجلل همگی واحدهای اقامتی هستند که برای مسافران اقامتی خوش را به ارمغان می آورند.

امکانات واحدهای اقامتی


اقامت در هتل hoang phu gia ho chi minh تجربه ای به یادماندنی از هتلی با امکانات خوب و راحت در کل مجموعه هتل، بخصوص واحدهای اقامتی آن را برای اقامت کنندگان فراهم می کند؛ امکاناتی که در اتاق ها و سوئیت ها تعبیه شده است شامل این موارد است: تهویه هوای مطبوع، مینی بار، آب معدنی رایگان، میز، تلویزیون و ماهواره، تلفن، گاو صندوق، سشوار، لوازم کامل بهداشتی داخل سرویس بهداشتی. همچنین می توانید درخواست امکانات ویژه اتاق VIP را هم بکنید. خدمات اتاق ۲۴ ساعته را هم فراموش نکنید که برای آسایش هرچه بیشتر اقامت کنندگان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هوانگ فوجیا هوشی مین


فاصله هتل تا بازار بن تان: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه یادگار جنگ رمنانت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک تائو دن: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام شهر: ۱.۲۸ کیلومتر
فاصله هتل تا سالن اپرای شهر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا تونل های کوچی: ۶۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است