search
menu

هتل Oasis Bay Classic Cruises Ha long

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oasis Bay Classic Cruises Ha long
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل اوسیس بی کلاسیک کروزز
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اوسیس بی کلاسیک کروزز

درباره هتل Oasis Bay Classic Cruises Ha long


هتل اوسیس بی کلاسیک کروز در حقیقت کشتی تفریحی بزرگی است که از لحاظ کاربری تفاوتی با هتل ندارد و با امکانات رفاهی قابل قبول خود، امکان اقامتی متفاوت و بیادماندنی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ویتنام فراهم کرده است. این کشتی تفریحی که در یک کیلومتری ساحل توآن چائو بیچ لنگر انداخته، گردشگران ماجراجو را با خود به سفری اکتشافی و ماجراجویانه به خلیج ها لونگ خواهد برد و شگفتی های این مکان را بر آن ها آشکار سازد.

امکانات رفاهی هتل


گرچه اوسیس بی کلاسیک کروزز کشتی تفریحی است، هیچ تفاوتی با هتلی چند ستاره ندارد و قادر است امکانات رفاهی لازم را برای اقامتی چند روزه در طول سفری هیجان انگیز تامین سازد. این کشتی از پارکینگی تشکیل شده که امکان شارژ خودروهای برقی نیز در آن فراهم گردیده و قادر است خیال شما را از بابت پارک خودروی خود در مدت اقامت در این مکان آسوده گرداند. وجود جکوزی روبازی در هتل Oasis Bay Classic Cruises Ha long موجب گردیده که امکان آرمیدن در آب هایی گرم و زلال در حین تماشای مناظر شگفت انگیز و رویایی خلیج ها لونگ فراهم گردد و لحظاتی فراموش نشدنی برای میهمانان و مسافران کشتی رقم بخورد.
تهویه مطبوع، محوطه استعمال دخانیات، اسنک بار، اتاق خانواده، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی از دیگر امکانات رفاهی است که در این کشتی در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که برای رفاه مطلق میهمانان و تامین نیازهای خورد و خوراک آن ها، نوشگاه و رستورانی در کشتی تعبیه شده تا امکان صرف غذا در حین حرکت برای افراد میسر باشد. رستوران هتل از سرآشپزانی کارکشته، کارکنانی متعهد و خوش برخورد، فضایی دل انگیز و منویی لبریز از غذاهای لذیذ دریایی و دسرهای خوشمزه تشکیل شده است. نوشگاه هتل نیز آمادگی میزبانی از کلیه میهمانان کشتی را دارد و قادر است انواع و اقسام نوشیدنی های گوارا را برای میهمانان آماده کند.

خدمات هتل


وجود کارکنانی مجرب و کاربلد در این کشتی موجب شده که رفاه مطلق گردشگران فراهم گردد و اقامت در آن به لذتی وافر برای تمامی میهمانان مبدل شود. از آنجایی که خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی به کلیه میهمانان ارائه خواهد شد، نیازی نیست نگران چگونگی رسیدن به کشتی باشید؛ کافی است اتاقی را در کشتی تفریحی اوسیس بی کلاسیک کروزز رزرو کنید و باقی کار را به پذیرش کشتی واگذار کنید. چند ساعت پیش از زمان حرکت، خودرویی درب محل اقامت شما پارک، و سپس برای هماهنگی جهت مشایعت شما تا کشتی، با شما تماس حاصل خواهد شد. از دیگر خدمات کشتی می‌توان به اینترنت پرسرعت وایفای اشاره کرد که از همان بدو ورود در اختیار کلیه میهمانان قرار خواهد گرفت.

واحدهای اقامتی هتل


همانگونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، نوع کاربری این کشتی تفریحی و برخورداری آن از طرح های اقامتی مختلف و امکانات رفاهی متنوع موجب گردیده که بسیاری آن را هتل بنامند. واحدهای اقامتی این کشتی از فضایی بسیار دلنشین و دوست داشتنی برخوردار بوده و به کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات اقامتی نظیر تخت خواب، کمد لباس، میز و صندلی، سشوار، فن، وسایل بهداشتی و استحمام و آباژور مجهز گردیده است.

موقعیت مکانی هتل اوسیس بی کلاسیک کروزز


لنگرگاه کشتی تفریحی اوسیس بی کلاسیک کروزز در ۵۰۰ متری بندر توآن چائو واقع شده است و با برخی از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری ها لونگ نظیر غار دونگ تین کونگ و غار دائو گو گوتو فاصله اندکی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اوسیس بی کلاسیک کروزز


فاصله هتل تا غار دونگ تین کونگ: ۳.۸۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دائو گو گوتو: ۴.۳۳ کیلومتر
فاصله هتل تا جزیره هان گائو چوی: ۵.۹۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پل بای چای: ۹.۶۷ کیلومتر
فاصله هتل تا غار سونگ سوت: ۱۴.۴۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است