search
menu

دریاچه هوان کیم هانوی

[ پنهان کردن ]
درباره دریاچه هوان کیم هانوی
چرا بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی پیشنهاد می شود؟
تاریخچه دریاچه هوان کیم هانوی
بخش های مختلف دریاچه هوان کیم هانوی
بهترین زمان برای رفتن به دریاچه هوان کیم هانوی
هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی
سایر محل های دیدنی نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی
هتل های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی
رستوران های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی

درباره دریاچه هوان کیم هانوی


ویتنام کشوری غنی از نظر جاذبه های تاریخی و طبیعی است. شهر هانوی از شهرهای بزرگ کشور ویتنام و پایتخت این کشور است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی از جمله موزه های هانوی، محله های قدیمی و دریاچه هوان کیم است. در سالهای اخیر هانوی از نظر جذب گردشگر بسیار موفق عمل کرده است. تورهای گردشگری ویتنام در سالهای اخیر با امکانات و برنامه های جذاب و فوق العاده شان توانسته اند نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کنند. گردشگران می توانند با تهیه بلیط هواپیما از طریق این تورها به این شهر سفر کرده و از جاذبه های بسیار زیبای شهر هانوی بازدید کنند. دریاچه هوان کیم در شهر هانوی قرار دارد و یکی از مکان های جذاب و زیبای این شهر است، که گردشگران را برای ساعاتی در طبیعت آرام و بی نظیرش مهمان می کند. علاوه بر گردشگران خارجی خود ساکنان هانوی نیز می توانند ساعاتی را در این مکان بگذرانند و از زیبایی های های آن لذت ببرند.
دریاچه هوان کیم هانوی

چرا بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی پیشنهاد می شود؟


این دریاچه از جاذبه های زیبای پایتخت کشور ویتنام به حساب می آید و گردشگران با بازدید از این منطقه می توانند ساعاتی را دور از هیاهوی شهری بگذرانند.
این دریاچه بسیار زیباست و زیبایی های آن به آرامش بی نظیرش ختم نمی گردد بلکه وجود معبد، برجی در وسط آن و پلی در دریاچه به زیبایی های آن افزوده است.
کشور ویتنام در سال ۲۰۱۹ جز ۱۰ کشور برتر برای گردشگری معرفی شد. جذابیت و برنامه های تورهای گردشگری که به ویتنام سفر می کنند در سالهای اخیر بیش از پیش افزایش یافته است و همین جذابیت ها می توانند سفر به ویتنام را به انتخاب اول هر گردشگری تبدیل کند.
این شهر یکی از شهرهای ارزان به حساب می آید و هزینه اقامت و غذا در مقایسه با سایر مناطق گردشگری ارزانتر است، همین مورد می تواند به مزیتی برای سفر به هانوی تبدیل شود.

تاریخچه دریاچه هوان کیم هانوی


تاریخچه این دریاچه به یک افسانه قدیمی برمی گردد. طبق این افسانه قدیمی یک شمشیر جادویی برای جنگ با چین به امپراطور لی لوی داده شد که این شمشیر متعلق به دریاچه بوده است. بعد از جنگ زمانی که امپراطور به این دریاچه می رود، لاک پشتی مامور بازپس گیری شمشیر امپراطور می گردد. امپراطور شمشیر را به محل اصلی اش یعنی دریاچه هوان کیم باز می گرداند. بعد از این وقایع دریاچه به نام هوان کیم که در لغت به معنی شمشیر بازگردانده شده است معروف می گردد. در یک سمت از دریاچه بنایی قابل مشاهده است که به معبد «نگوک سان» معروف است. قدمت این معبد به قرن ۱۹ بازمیگردد. این معبد به قهرمان ملی ویتنام به نام «تران هونگ دآ او» اهدا شده است.
دریاچه هوان کیم هانوی

بخش های مختلف دریاچه هوان کیم هانوی


این دریاچه در بخش قدیمی شهر هانوی واقع است . مساحت دریاچه نزدیک به ۱۲۰۰۰ هکتار است و یک مرکز بی نظیر برای آرامش و گذراندن اوقات فراغت ساکنان و گردشگران فراهم کرده است. این دریاچه طبیعتی بسیار سرسبز و زیبا را داراست. در وسط این دریاچه عمارتی وجود دارد که به برج لاک پشت معروف است، باید در نظر داشت که رفت و آمد به این قسمت مرسوم نیست. در ساحل شمالی دریاچه «جزیره جاده» قرار گرفته است که معبدی به نام نگوک سان در این جزیره وجود دارد، پل بسیار زیبا و با شکوهی که به رنگ قرمز است مسیر رسیدن به این معبد است. این دریاچه محل زندگی لاک پشت های زیادی است که یکی از آن ها جز نمونه های نادری است که از آن فقط سه عدد وجود دارد و تنها یکی از آن ها در این دریاچه زندگی می کند. همچنین باید در نظر داشت همه روزه در اطراف دریاچه برنامه های موسیقی و سرگرم کننده ای برای گردشگران و بازدید کنندگان برگزار می گردد.

بهترین زمان برای رفتن به دریاچه هوان کیم هانوی


از آن جایی که این دریاچه منظره سرسبز با درختان بسیار زیادی دارد برای سفر فصل پاییز و بهار پیشنهاد می شود زیرا در این فصول آب و هوای معتدل و نسیم خنکی دارد و می توان از طبیعت چشم نواز آن بهتر بهره برد. آخر هفته ها این دریاچه شلوغ تر از سایر روزها است. در هنگام صبح این مکان محلی برای انجام آداب دینی به نام مراسم تایچی است. اگر به دنبال آرامش بیشتر در این مکان هستید پیشنهاد می شود که بعد از ظهر به این دریاچه بروید زیرا خلوت تر است.
دریاچه هوان کیم هانوی

هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی


برای بازدید از این دریاچه ۱ الی ۲ ساعت کافی است ولی اگر جذب طبیعت آرامبخش این دریاچه شدید می توانید زمان بیشتری را سپری کنید و از آرامش این مکان بیشتر بهره ببرید. این دریاچه ورودیه ندارد ولی برای بازدید از معبد آن بایستی بلیت تهیه شود.

سایر محل های دیدنی نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی


موزه زنان ویتنام: ۷۰۰ متر
موزه پلیس ویتنام: ۱.۲ کیلومتر
موزه تاریخ ارتش ویتنام: ۱.۸ کیلومتر
معبد ادبیات: ۳.۶ کیلومتر

هتل های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی


هتل چی بوتیک: ۷۰۰ متر
هتل اپریکات: ۱ کیلومتر
هتل مارولوس: ۱.۲ کیلومتر
هتل اورنیتال: ۱.۷ کیلومتر
هتل پالمی: ۱.۷ کیلومتر

رستوران های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی


رستوران مادام ین: ۱.۶ کیلومتر
رستوران چست نات: ۱.۷ کیلومتر
رستوران هانگ هوی: ۱.۷ کیلومتر
کافه رستوران گکو: ۱.۷ کیلومتر
رستوران گاردن هاوس: ۱.۸ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است