search
menu

جاهای دیدنی هالونگ

[ پنهان کردن ]
جزیره تان چائو
قایق سواری
پارک جهان خورشید هالونگ
ساحل بی ترای دائو
پارک آبی تایفون
بازار هالونگ
ساحل تی تاپ
جاهای دیدنی هالونگ شهر ساحلی ویتنام با خلیج زیبا و جزایر متعدد و سرسبزش، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. آب و هوای مرطوب و گرمای مطبوع هالونگ، این خلیج و جزایر چندگانه کوچکش را تبدیل به یکی از سواحل ایده‌آل در جنوب شرقی آسیا کرده است.
در اینجا با برخی از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری هالونگ آشنا می‌شویم که با زیبایی‌ها و جذابیت‌هایشان، موجب سرگرمی و آرامش خیال گردشگران پرشمار این شهر ویتنام می‌شوند:
جاهای دیدنی هالونگ

جزیره تان چائو


جزیره تان چائو (Tuần Châu) یکی از چندین جزیره هالونگ ویتنام است. این جزیره از مکان‌های جذاب برای ورزش‌های آبی و لذت بردن از ساحل است.

قایق سواری


قایق سواری و کروز سواری در آب‌های خلیج هالونگ و در فواصل میان جزایر گوناگون خلیج، یکی دیگر از تفریحاتی است که در هالونگ می‌توانید آن را تجربه کنید.

پارک جهان خورشید هالونگ


پارک جهان خورشید هالونگ یک پارک تفریحی، پارک آبی و پارک طبیعی در شهر هالونگ است. اگر خواستید به جز سواحل هالونگ در بخش شهری هالونگ هم گردش کنید، بد نیست به این پارک هم سری بزنید.

ساحل بی ترای دائو


ساحل بی ترای دائو (Ba Trai Dao) یکی دیگر از جزایر هالونگ است که گردشگران زیادی را به سوی سواحلش می‌کشاند.

پارک آبی تایفون


پارک آبی تایفون (Typhoon Water Park) یک پارک آبی بزرگ در هالونگ ویتنام است که در مساحتی ۲۳ هکتاری، انواع بازی‌ها و تفریحات آبی را با تجهیزات مدرن در خود جای داده است.

بازار هالونگ


شهر هالونگ به عنوان یک شهر ساحلی، دارای یک بازار سنتی و تاریخی است که امروزه میزبان گردشگرانی است که قصد دارند کالاهای سنتی و البته کالاهای دیگری که در این بازار مهم دست به دست می‌شود را خریداری کنند.
جاهای دیدنی هالونگ

ساحل تی تاپ


ساحل تی تاپ (Titop Beach) یکی از مشهورترین سواحل هالونگ است که در جزیره تی تاپ قرار دارد. ساحل تی تاپ ساحل کوچکی است، اما به سبب ماسه های نرم و منظره زیبایش بسیار مشهور است.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است