search
menu

هتل Movenpick Grand Al Bustan Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Movenpick Grand Al Bustan Dubai
امکانات کلی هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی
امکانات تفریحی هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی
اتاق های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی
امکانات اتاق های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی
رستوران های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Movenpick Grand Al Bustan Dubai


هتل موونپیک گرند آل بوستان هتلی ۵ ستاره در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها واقع شده است. این هتل با ۲۱۶ اتاق در فاصله ۱۰ دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. مورد جالب توجه در هتل موونپیک اینست که برای کودکان زیر ۱۲ بدون نیاز به تخت اضافی و برای کودکان زیر ۲ سال هزینه اقامت رایگان است. همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به فروشگاه های مشهور دبی همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. پرسنل هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی مسلط هستند.

امکانات کلی هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی


هتل موونپیک دبی شامل امکاناتی مانند رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، آسانسور، سرویس کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، تبدیل ارز، فروشگاه، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، باشگاه ورزشی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، خدمات نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق است. همچنین امکاناتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. هتل موونپیک دبی با فضای مدرن و لوکس خود در طی سال مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. در فضای باز هتل موونپیک دبی می توانید به تراس دسترسی داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. پارکینگی نیز در این هتل دایر است که باید در هنگام رزرو بلیط هواپیما پارکینگ را هم رزرو کنید. اگر برای سفر کاری با خرید بلیط هواپیما دبی سفر کنید، هتل موونپیک گرند آل بوستان می تواند گزینه مناسبی برای اقامتتان باشد. خدماتی مانند اتاق جلسه و فکس و کپی در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه امکان پذیر است. امکاناتی نظیر مغازه های سوغاتی فروشی، آسانسور، سوئیت عروس و داماد و اتاق های وی آی پی در هتل موونپیک دبی وجود دارند. سالن آرایشی و زیبایی نیز در لابی هتل وجود دارد و امکاناتی برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری در هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی فراهم شده است و در قسمت لابی می توانید به روزنامه های سراسری دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی


از امکانات تفریحی هتل موونپیک می توان به استخر روباز با دمای کنترل شده و استخر مخصوص کودکان همراه با زمین تنیس اشاره کرد. همچنین باشگاه بدنسازی و سلامتی در هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی دایر است که می توانید خدماتی مانند ماساژ، حمام بخار، سونا دسترسی داشته باشید. شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای برای کودکان و بزرگسالان وجود دارند. استخر روباز موجود در هتل موونپیک در طول ایام سال دایر است و بدون پرداخت هرگونه هزینه ای می توانید از این استخر استفاده کنید. در کنار استخر نیز صندلی آفتاب وجود دارد تا از آفتاب استفاده کنید، همچنین حوله و لوازم برنز و بهداشتی نیز در کنار استخر قرار داده شده است. در قسمت باشگاه بدنسازی با مربی خصوصی می توانید با دستگاه های به روز دنیا کار کنید. همچنین ماساژ کل بدن یا ماساژ قسمت هایی از بدن در این هتل تحت نظر افراد متخصص انجام می گیرد. در اتاق بخار و جکوزی این هتل می توانید ریلکس کرده و به آرامش برسید. سالن زیبایی با رنگ مو، کوتاهی مو، مانیکور و پدیکور و خدمات زیبایی نیز در این هتل دایر است. مرکز سلامتی و اسپا، سونا از بی نظیرترین قسمت های هتل به شمار می رود.

اتاق های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی


در Movenpick Grand Al Bustan Dubai به اتاق های متعددی دسترسی خواهید داشت، مانند اتاق کینگ دولوکس ب چشم انداز استخر، اتاق کینگ پریمیوم اکسکیوتیو با چشم انداز استخر، اتاق کینگ کلاسیک، اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم انداز استخر، سوئیت دوبل دولوکس، سوئیت دوبل سوپریر، اتاق توئین کلاسیک و اتاق توئین اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی


اتاق های هتل موونپیک با رنگ های طبیعی و دلربا آراسته شده اند. نظافت روزانه در اتاق ها بدون هزینه انجام می گیرد. در اتاق ها تهویه مطبوع همراه با اتاق هایی مخصوص افراد سیگاری وجود دارد. در همه اتاق ها تلویزیون های صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، میز کار، گاوصندوق، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و حمام و سروس بهداشتی اختصاصی با انواع وسایل مورد نیاز بهداشتی و حمام قرار داده شده اند. بعضی از این اتاق ها به استخر دسترسی دارند.

رستوران های هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی


برای سرو غذا در Movenpick Grand Al Bustan Dubai می توانید انواع رستوران ها را انتخاب کنید، مانند لبنانی، ژاپنی و تایلندی در این هتل سرو می شوند.

فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا سیتی سنتر دیره: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا آکواریوم دبی: ۱۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا برج خلیفه: ۱۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا دبی مال: ۱۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا دبی سافاری: ۱۹٫۶ کیلومتر
فاصله هتل موونپیک گرند آل بوستان دبی تا برج العرب: ۲۶٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است