search
menu

هتل Sahmaran Resort Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahmaran Resort Hotel Van
امکانات و خدمات عمومی هتل شاهماران
انواع اتاق های هتل شاهماران ریزورت
امکانات اتاق های هتل شاهماران ریزورت
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل شاهماران
دلایل انتخاب هتل شاهماران
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Sahmaran Resort Hotel Van


هتل شاهماران ریزورت وان هتل ۴ ستاره ای در کنار دریاچه وان است و معمولا کسانی که تمایل دارند صبح خود را با تماشای منظره ای زیبایی از طبیعت وان آغاز کنند اقدام به رزرو هتل شاهماران ریزورت می کنند. هتل Sahmaran Resort Hotel Van علاوه بر مجاورت با دریاچه وان و مناظر شگفت آوری از غروب خورشید با امکانات رفاهی متنوعی مجهز شده و اقامتی همراه با آرامش را برای مهمانان خود تضمین می کند. اگر به بافت مرکز شهر وان علاقه ای ندارید و به جای دسترسی به مراکز خرید و رستوران هایش، هم جواری با دریاچه وان را ترجیح می دهید رزرو هتل شاهماران ریزورت انتخاب معقولانه ای خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاهماران


هنگام اقامت در هتل شاهماران ریزورت وان در تمامی اتاق ها و بخش های عمومی هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. رستوران، بار و پارکینگ از دیگر امکانات عمومی هتل هستند و با اقامت در هتل شاهماران ریزورت وان نیازی نیست در خصوص دسترسی به فرودگاه نگران باشید چون خدمات ترانسفر فرودگاهی با دریافت هزینه جداگانه ارائه می شود. کادر مجرب این هتل جشن های عروسی مهمانان را در صحنه های رمانتیکی از چشم انداز دریاچه به بهترین خاطره ها تبدیل می کند.

انواع اتاق های هتل شاهماران ریزورت


این هتل با نام های مختلفی مثل هتل شاهماران ریزورت اردمیت، وان شاهماران، شاهماران اردمیت نیز شناخته می شود. بعد از رزرو بلیط هواپیما وان می توان به راحتی یکی از اتاق های این هتل را رزرو کرد. هتل شاه ماران ریزورت وان با در اختیار گذاشتن ۹۰ واحد اقامتی شامل اتاق های سینگل، سینگل استاندارد، تویین استاندارد، تریپل و تریپل استاندارد از مهمانان خود میزبانی می کند. این هتل از زمان ساختش یعنی سال ۲۰۰۰ بارها مورد بازسازی قرار گرفته تا میزبانی اش در خور شان مهمانانش باشد.

امکانات اتاق های هتل شاهماران ریزورت


هر یک از اتاق های هتل شاهماران ریزورت حمام اختصاصی خود را دارند و هنگام رزرو می توانید یکی از اتاق هایی را انتخاب کنید که چشم اندازی رو به استخر هتل، دریاچه وان، اسکله و یا تپه های سرسبز وان دارند. اتاق های هتل شاهماران ریزورت دکوراسیون کلاسیکی دارند و به امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، دمپایی، کمد، لوازم بهداشتی، تهویه و میز مجهز هستند و برخی از آن ها بالکن نیز دارند.

گزینه های صرف غذا


مهمانان صبح خود را با پذیرایی از خود در سالن سلف سرویس شروع می کنند و برای وعده های دیگر می توانند به یکی از ۳ رستوران های هتل سر بزنند. در این رستوران ها انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی طبخ و سرو می شود. رستوران آرتوس تراس زیبایی دارد که می توانید حین صرف غذا منظره غروب خورشید را بر فراز دریاچه وان نظاره گر باشید. اگر هوس ماهی کرده اید به رستورن مارین بالیک هتل سر بزنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


استخر روباز هتل مابین ساختمان هتل و دریاچه قرار گرفته و در طول تابستان لذت شنا در این استخر با تماشای دریاچه وان ادغام می شود. علاوه بر این، هتل شاهماران ریزورت دارای امکاناتی همچون اتاق بخار، اتاق جلسات، باشگاه، میز تنیس، زمین بازی کودکان، زمین مینی گلف، تراس تابستانی، اسپا و پارکینگ رایگان بوده و خدماتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، لباسشویی و خدمات تور و تهیه بلیط ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل شاهماران


با اینکه هتل از مرکز شهر، رستوران ها و مراکز خرید کمی دور است ولی ایستگاه اتوبوسی در نزدیکی ساختمان هتل وجود دارد که می توان از آن طریق دسترسی نسبتا راحتی به مرکز شهر داشت. قطعا یکی از اهداف خرید بلیط هواپیما و سفر به وان بازدید از جاذبه ها و مراکز دیدنی است. دسترسی به جاذبه های معروف شهر مثل جزیره آکدامار، قلعه وان و آبشار مرادیه نیز همانند دسترسی به مرکز شهر چندان سخت نیست و پذیرش هتل در این باره شما را راهنمایی می کند.

دلایل انتخاب هتل شاهماران


چشم انداز دریاچه و غروب خورشید
صبحانه و غذاهای متنوع

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا فرودگاه: ۹ کیلومتر
فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا موزه وان: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا قلعه وان: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا مرکز خرید ای وی ام: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا مرکز شهر وان: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل شاهماران ریزورت وان تا جزیره آکدامار: ۳۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است