search
menu

هتل Yakut Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yakut Van
امکانات عمومی هتل یاقوت وان
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل یاکوت وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yakut Van


هتل یاقوت یکی از هتل های ۳ ستاره در مرکز شهر وان ترکیه است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۶۰ اتاق است. همان طور که می دانید: وان یکی از شهرهای شرق ترکیه است که فاصله اندکی با ایران دارد و به دلیل داشتن مراکز خرید و جاهای دیدنی تاریخی و طبیعی طرفداران زیادی در میان ایرانیان دارد. همچنین به دلیل هزینه‌ های مناسب هتل سفر به این شهر افراد زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می کند. این هتل زیبا به دلیل نزدیکی به جاذبه های دیدنی مانند قلعه وان و موزه وان مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، زیرا با اندکی پیاده روی قابل دسترس هستند. همچنین بین این هتل تا فرودگاه وان ۱۰ کیلومتر فاصله وجود دارد و همین امر سبب گشته تا جزو هتل های مشهور به شمار رود. اگر هدف از سفر شما به شهر وان تفریحی یا کاری باشد، با انتخاب Yakut Hotel مطمئنا به همه جاذبه های دیدنی و مراکز تجاری و بیزینس دسترسی خواهید داشت، بنابراین با انتخاب این هتل در وقت و هزینه تاکسی صرفه‌جویی می شود، زیرا خیابان جمهوریت شهر وان به عنوان مرکز شهر دسترسی آسانی به تمامی نقاط شهر دارد.

امکانات عمومی هتل یاقوت وان


هتل یاقوت دارای محیطی تمیز و آرامی است و برایتان اقامتی دل‌ نشین به ارمغان می آورد. قسمت پذیرش این هتل به گرمی از مسافران استقبال می‌ کنند و به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت رسانی هستند که علاوه بر نزدیکی به جاهای مختلف همین امر یکی از ویژگی های مثبت هتل یاقوت به شمار می رود. همچنین در این قسمت می توانید به خدمات تور نیز دسترسی داشته باشید و با پرداخت هزینه مربوطه به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. در صورت نیاز می توانید چمدان هایتان را به انبار چمدان ها در لابی بسپارید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. پرسنل هتل یاقوت به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی صبحت می کنند که برای ایرانی ها یکی از امتیازات خوب محسوب می شود. بر اساس قوانین هتل یاقوت وان ساعت تحویل اتاق ها ۱ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است. همچنین در هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

رستوران هتل


هتل یاقوت دارای رستوران بوده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان خود سرو می کند. برای میهمانان این هتل هر روز صبحانه رایگان ارائه می شود ولی در صورت دلخواه می توانید وعده های ناهار و شام را به رستوران های نزدیک بروید.

اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل لارج با یک تخت تکفره، اتاق دوبل استاندارد با دو تخت تک نفره و اتاق تریپل کامفورت با سه تخت تک نفره.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل یاقوت وان دارای تهویه مطبوع است، بدین جهت به یاد داشته باشید که در اتاق‌ های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید. اتاق ها در Yakut Hotel با طراحی زیبا و متفاوت خود شامل تلویزیون، شبکه های ماهواره ای و مینی بار هستند. اتاق های هتل یاکوت دارای پنجره های دوجداره بوده و بخاطر عایق صدا بودن آرامش را در هتل یاقوت تجربه خواهید کرد. در اتاق های این هتل می توانید از میزکار استفاده کرده یا روزنامه های بین المللی مطالعه کنید. از نکات قوت این هتل می توان به وجود مینی بار مجهز با نوشیدنی های فراوان، کتری برقی، خشک کن مو، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وسایل اتوکشی و کمدلباس اشاره کرد. علاوه بر اینها یخچال نیز در اتاق قرار داده شده است. سرویس بهداشتی موجود در اتاق ها فرنگی بوده و حمام های اختصاصی موجود در همه اتاق ها شامل امکاناتی نظیر دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار است. میهمانان هتل به راحتی می توانند برای رفتن به طبقات مختلف این هتل از آسانسور استفاده کنند.

فاصله هتل یاکوت وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر وان: ۶۰۰ متر
فاصله تا استادیوم آتاتورک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ وان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه های تاریخی وان: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است