search
menu

هتل Whitebridge Van

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Whitebridge Van
امکانات عمومی هتل وایت بریج وان
رستوران هتل
انواع واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل وایت بریج وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Whitebridge Van


هتل آپارتمان وایت بریج دو ستاره در شهر وان ترکیه قرار دارد و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر وان امکان دسترسی به جاذبه های گوناگون شهر آسان است و در این محل اقامتی راحت همانند خانه خودتان را تجربه خواهید کرد. معمولا وقتی صحبت از هتل به میان می آید، همگی تصور می کنیم که هتل باید ساختمانی مجلل و شیک باشد، در حالی که در گوشه و کنار دنیا انواع مختلف هتل وجود دارند که برای انواع بودجه ها و سلیقه ها مناسب هستند. این بار سخنمان با هتل آپارتمانی در شهر وان ترکیه است که این هتل آپارتمان شامل ۱۷ واحد اقامتی است. هتل آپارتمان وایت بریج فاصله بسیار اندکی تا ایستگاه اتوبوس شهری وان دارد و برای گشت و گذار و رفتن به مراکز خرید وان و سالن تئاتر می توانید از این وسایل نقلیه استفاده کنید. هتل آپارتمان وایت بریج با سوئيت های خود طرفداران زیادی دارد و سالانه مسافران زیادی در سفرهای کاری یا تفریح و خرید اینجا را انتخاب می کنند. شما نیز در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید اقدام به رزرو اینترنتی این هتل آپارتمان نمایید و خیالتان از بابت محل اقامت راحت باشد و به گشت و گذار بپردازید.

امکانات عمومی هتل وایت بریج وان


امکانات عمومی این هتل آپارتمان عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان روباز و اینترنت وای فای رایگان که در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. برخی از واحدهای Whitebridge Hotel van دارای تراس هستند. برخورد پرسنل بسیار خوب است و باعث رضایت گردشگران می شود. این هتل آپارتمان با سوئیت های کوچک مناسب افرادی است که در جستجوی سفر ارزانی باشند و به دلیل نزدیکی شهر وان به کشور ما خیلی از گردشگران به قصد خرید به این شهر سفر می کنند، بدین جهت محل اقامت مقرون به صرفه برایشان در اولویت است و با توجه به تنوع زیاد هتل در این شهر بر اساس بودجه و شرایط می توانند محل مورد نظر را انتخاب نمایند. بر اساس قوانین هتل Whitebridge Hotel van ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی این هتل ممنوع است.

رستوران هتل


صبحانه ارائه شده در این هتل آپارتمان معمولی بوده و از مواد غذایی تازه و باکیفیت استفاده می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به رستوران های اطراف این هتل آپارتمان مراجعه کنید و غذاهای ترکی و بین المللی خوشمزه نوش جان کنید.

انواع واحدهای اقامتی


واحدهای این هتل آپارتمان دارای انواع مختلفی است که عبارتند از ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


نظافت واحدها به صورت روزانه و رایگان انجام می گیرد. اتاق های خانوادگی نیز شامل تراس بوده تا به تماشای محیط اطراف بپردازید و لذت ببرید. تمامی واحدهای این هتل آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع بوده و همگی شامل تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، اتاق‌ نشیمن، آشپزخانه، یخچال، ‌لباسشویی، اجاق گاز و چای ساز و سیستم گرمایشی و سرمایشی و روم سرویس هستند. در داخل اتاق ها نیز وسایل اتوکشی قرار داده شده است تا در صورت نیاز لباس هایتان را اتو کنید. همچنین برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. دقت داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید و محل مشخصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین در صورت نیاز به تختخواب اضافی نیز باید درخواست دهید تا تختخواب های تاشو در اختیارتان قرار داده شود. در حمام های اختصاصی موجود در هر واحد نیز می توانید به دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی دسترسی داشته باشید. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل وایت بریج وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد حضرت عمر: ۷۰۰ متر
فاصله تا تئاتر وان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است