search
menu

هتل Van Diana Otel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Van Diana Otel
امکانات عمومی هتل وان دیانا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیانا وان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Van Diana Otel


هتل وان دیانا در یک شهر کوچک اما پر رفت و آمد یعنی وان ترکیه واقع شده‌است. هتل Van Diana Otel دارای سه ستاره است و تقریبا از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است و با اقامت راحت در آن می‌توانید با فراغ خیال بیشتری به بازدید از مراکز خرید و فروشگاههای وان بروید. اتاق‌های آن نیز بزرگ و راحت هستند و تقریبا هتل تمام سعی خود را کرده‌است تا اقامتی راحت را برای شما به ارمغان آورد. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند به شما کمک کند تا راحت و بی‌دغدغه و از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر کنید. آدرس جاهای دیدنی وان مانند: مراکز خرید وان، قلعه وان، موزه وان و ... را می‌توانید از سایت‌های گردشگری پیدا کنید و در سفرتان حتما از این جاهای دیدنی بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل وان دیانا


امکاناتی که برای هتل تعریف شده‌است شامل امکانات ضروری و مورد نیاز مسافران است و شما می‌توانید با این امکانات و تسهیلات سفر خوبی را تجربه کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هتل اینترنت در اختیار مسافران قرار نمی‌دهد و برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی بهتر است اطلاعات کافی را بدست آورید. یک پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی این هتل وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید خودرو خود را در آن پارک کنید. جالب است بدانید کارکنان هتل به زبان فارسی نیز مسلط هستند و این مورد شاید به این دلیل باشد که این شهر به ایران نزدیک است و به همین دلیل مسافران زیادی از ایران به آن جا می‌روند.
پذیرش در هر زمان آماده پاسخگویی به مسافران است و در واقع بصورت شبانه روزی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اگر افرادی وجود دارند که به دود و بوی سیگار حساس هستند نگران نباشند، زیرا در هتل یک بخش مجزایی وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند در آن سیگار بکشند. در لابی هتل نیز تلویزیون وجود دارد و این لابی محل مناسبی است که در آن می‌توانید استراحت کنید و همراه با بقیه افراد به تماشای تلویزیون مشغول شوید. هتل Van Diana Otel بر خلاف بسیاری از هتل‌های شهر استانبول برای افرادیکه با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند ترانسفر فرودگاهی ارائه نمیکند و در رابطه با رفت و آمد و همچنین اینترنت باید از افراد مطلع راهنمایی بگیرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Van Diana Otel بسیار بزرگ و دنج هستند. کف اتاق‌ها کف پوش و دیوار اتاق‌ها نیز هم رنگ با کف اتاق‌ها است و در کل تمام دکوراسیون در هماهنگی خاص و منظمی باهم هستند. تخت‌های راحتی نیز در هر واحد قرار داده شده‌است که رو تختی و ملافه‌های آن شاید از بهترین و درجه یک‌ترین برندها هستند. داخل اتاق‌ها نیز تلویزیون مسطح قرار داده شده‌است که می‌تواند یک وسیله ایده‌ال برای سرگرمی شما باشد. واحدهای اقامتی هتل Van Diana Otel از نظر بهداشتی بسیار کامل هستند و همه آن‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیزی هستند. پنجره‌های اتاق‌ها بزرگ هستند و پرده‌هایی رو پنجره‌ها نصب است که به راحتی می‌توانید نور ورودی به اتاق‌ها را کنترل کنید. تلفن نیز در کنار تمام تخت‌ها وجود دارد تا در صورت نیاز به راحتی با پذیرش ارتباط برقرار کنید. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل رزرو کنید شامل:
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• سوئیت خانوادگی شامل: یک اتاق با دو تخت تک نفره و یک اتاق با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


در هتل Van Diana Otel رستوران وجود ندارد و شما بهتر است غذای خود را از رستوران‌های اطراف تهیه کنید.

فاصله هتل دیانا وان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه وان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه‌های قدیمی وان: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است