search
menu

هتل Toprak Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Toprak Hotel Van
امکانات و خدمات اتاق های هتل توپراک
رستوران هتل توپراک
امکانات و خدمات کلی هتل توپراک
اماکن نزدیک به هتل توپراک

درباره هتل Toprak Hotel Van


یکی از مناسب ترین هتل های ۳ ستاره برای اقامت در شهر توریستی وان که اکثرا مردم با هدف خرید و کمی تفریح و سرگرمی بلیط هواپیما خریده و به آن سفر می کنند، هتل توپراک ( Toprak Hotel Van) است. در هتل توپراک با توجه به هزینه اقامتی که از مهمانان دریافت می شود، امکانات خوب و مناسب به آن ها ارائه می گردد. پرسنل خوش برخورد و کاردان، نظافت و راحتی اتاق های مهمان، خدمات پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان، هزینه اقامت مقرون به صرفه از جمله دلایلی است که گردشگران هتل توپراک را در سفر به وان برای اقامت انتخاب می کنند. از آن جایی که بسیاری از گردشگران از کشورهای همسایه به خصوص ایران، به دلیل نزدیک بودن و مسافت کم شهرهای شمال غرب ایران با شهر وان، ترجیح می دهند با خودروی شخصی خود به وان سفر کنند، پارکینگ رایگان مزیت بسیار خوبی برایشان در هتل توپراک است. زیرا پیدا کردن جا پارک مناسب برای خودرو و اطمینان از امنیت محیط از جمله دغدغه های این گونه مسافران است. بنابراین، این مسافران می توانند با هتل هماهنگی لازم را به عمل آورده و خودروی خود را به طور رایگان در پارکینگ هتل توپراک پارک کنند. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است و مهمانان می توانند تمام امور اینترنتی خود را به طور سریع انجام دهند.

امکانات و خدمات اتاق های هتل توپراک


در هتل توپراک اتاق های خانواده و سیگار-ممنوع (مخصوص افراد غیرسیگاری) وجود دارند و مهمانان در صورت درخواست می توانند رزرو کنند. تمام اتاق های هتل عایق صدا هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی، میز، کمد، سرویس بهداشتی خصوصی و ... در اتاق ها وجود دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه به اتاق ها ارائه می گردد و نظافت اتاق ها بسیار خوب و رضایت بخش است. خدمات روم سرویس نیز به اتاق ها ارائه می گردد. برخی از اتاق های مهمان در هتل توپراک دارای تراس هستند. مهمانان در صورت تمایل به اقامت در اتاق های تراس دار می توانند هنگام رزرو درخواست خود را به پذیرش هتل اعلام کنند.

رستوران هتل توپراک


مهمانان برای صرف صبحانه و چایی می توانند به سالن صبحانه خوری Toprak Hotel Van مراجعه کنند. در هتل توپراک رستوران ناهار و شام خوری وجود ندارد، اما در اطراف هتل رستوران های خوب زیادی هستند که فاصله بسیار کمی با هتل دارند و مهمانان می تونند برای صرف ناهار و شام به یکی از آن ها مراجعه کنند. غذاهای ترک خوب و با کیفیتی در این رستوران ها سرو می شوند.

امکانات و خدمات کلی هتل توپراک


در لابی هتل برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی، آسانسور، روزنامه، تلویزیون، اتاق چمدان، محوطه مخصوص افراد سیگاری و ... در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی به مهمانان خدمات ارائه می دهد. پرسنل پذیرش بسیار صمیمی و خونگرم هستند و مهمانان را در رابطه با سوال ها، نیازها و مشکلاتشان راهنمایی می کنند. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل لاندری، اتو، خشکشویی، اجاره ماشین، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات میتینگ و تجاری، خدمات بلیط، تور، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان هتل توپراک بسیار مجرب و کاردان هستند و با مهمانان خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند. خبر خوب برای ایرانیانی که قصد خرید بلیط هواپیما وان و اقامت در هتل توپراک را دارند، این است که کارکنان هتل توپراک به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی و کره ای مسلط هستند. بنابراین، به راحتی می توانند درخواست ها و نیازهای خود را با کارکنان هتل در میان بگذارند. تمام تلاش کارکنان هتل توپراک بر این است تا مهمانان با کمترین هزینه از امکانات خوب اقامتی برخوردار باشند.

اماکن نزدیک به هتل توپراک

:
فاصله هتل توپراک تا تئاتر وان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا استادیوم شهری آتاتورک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا موزه وان: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا خانه های قدیمی وان: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا قلعه وان: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا فرودگاه وان: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل توپراک تا دانشگاه یوزونجی ییل وان: ۱۰٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است