search
menu

هتل The Conforium Hotel Van

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Conforium Hotel Van
امکانات کلی هتل کانفوریوم وان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کانفوریوم وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Conforium Hotel Van


هتل کانفوریوم وان در ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان یک هتل ۵ ستاره در مرکز شهر افتتاح شد و با اتاق‌های شیک، راحت و جادار خود میزبان میهمانان خود در سفرهای کاری و توریستی است. فاصله هتل تا فرودگاه وان ۵ کیلومتر و تا دریاچه وان ۷ کیلومتر است. این هتل مجلل و لوکس منظره‌ای زیبا از دریاچه وان و قلعه وان دارد. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به استادیوم آتاتورک، موزه وان و خانه‌های قدیمی وان اشاره کرد که هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به وان، هتل The Conforium Hotel Van با موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی عالی گزینه‌ای ایده‌ آل برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل کانفوریوم وان


با اقامت در این هتل می‌توانید از انبوهی از خدمات و امکانات بی نظیر بهره ببرید. هنگام اقامت در این ملک فوق العاده، میهمانان می توانند از خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق‌ها و لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان برخوردار شوند. رستوران، اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار از امکانات مشهور هتل The Conforium Hotel Van به شمار می‌آیند. این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از خدمات مرکز تناسب اندام استفاده کنند. هر اقامتگاه در این هتل ۵ ستاره دارای منظره دریاچه است و میهمانان می توانند از دسترسی به سالن مشترک و مرکز اسپا و سلامتی لذت ببرند. سونا، ماساژ، اتاق بخار و حمام ترکی نیز در این هتل وجود دارد. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده، آرایشگاه زنانه و مردانه و مرکز تجاری است. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند امکاناتی از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. فراموش نکنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
برای خرید سوغاتی می‌توانید از مغازه‌ای که در هتل وجود دارد دیدن کنید. علاقمندان به مطالعه می‌توانند از خدمات کتابخانه هتل کانفوریوم وان استفاده کنند. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، شرکت کنید. کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودک نیز برای سرگرمی فرزند دلبندتان وجود دارد. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، اتاق جلسه و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. کارکنان با تجربه هتل کانفوریوم به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Conforium Hotel Van عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق لوکس
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق دبل سوپریور
• سوئیت یک خوابه
میهمانان می‌توانند از بین ۳۶ اتاق، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند که همگی فضایی سرشار از صلح و آرامش دارند. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، صندوق امانات، فضای نشیمن، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، چای رایگان، قهوه، دمنوش‌های گیاهی و تلویزیون LCD هستند. خدمات Wi-Fi و اینترنت سیمی رایگان را در اتاق‌ها ارائه می‌شود. حمام اختصاصی شامل دوش، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل کانفوریوم وان دارای یک رستوران آلاکارت است که در آن غذاهای ترکی و جهانی سرو می‌شود. صبحانه نیز هر روز به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. غذای مخصوص کودک و غذاهای گیاهی و رژیمی در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرند. همچنین با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار هتل می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کانفوریوم وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر ایالتی وان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه‌های قدیمی وان: ۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه وان: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است