search
menu

هتل Tamara Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tamara Hotel Van
امکانات عمومی هتل تامارا وان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تامارا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tamara Hotel Van


هتل تامارا وان از هتل‌های ۴ ستاره در مرکز شهر وان است و در بخش پر رفت‌وآمد و تجاری این شهر واقع‌شده است. اگر با هدف خرید به شهر وان سفر می‌کنید و به دنبال محلی در نزدیکی مراکز خرید هستید، مطمئناً با هتل‌های مختلفی روبرو خواهید شد که پیشنهاد ما انتخاب هتل تامارا است، زیرا این هتل با امکانات رفاهی مناسبی خود در جلب رضایت گردشگران نقش زیادی داشته و همواره مملو از مسافر می‌شود؛ مسافرانی که در طول سال با خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود رقم می‌زنند. با توجه به اینکه فاصله این هتل تا فرودگاه شهر وان حدوداً ۶.۳ کیلومتر است، به‌راحتی می‌توانید این مسافت را از طریق تاکسی در مدت ۱۵ دقیقه بپیمایید. همچنین در کمتر از ۲۰ دقیقه رانندگی به جنگل زیبا و دریاچه وان دسترسی خواهید داشت که بازدید از این جاذبه‌های گردشگری به همه مسافران توصیه می‌شود، بنابراین می‌توان گفت این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها در هنگام سفر به شهر وان خواهد بود.

امکانات عمومی هتل تامارا وان


با اقامت در این هتل برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته‌شده است. برای رفاه بیشتر مسافران در هتل تامارا امکاناتی مانند اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی برای تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و اتوکشی فراهم‌شده است. همچنین در لابی می‌توانید نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و آب‌میوه میل کنید و درعین‌حال از اینترنت رایگان هم برخوردار باشید. در این هتل کارکنان به زبان انگلیسی و فارسی تسلط داشته و با مسافران ارتباط خوب و راحتی برقرار می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی در لابی این هتل انجام می‌گیرد. برای برگزاری جلسات کاری‌تان می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل سرزده و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است که رفت‌وآمد را برای مسافران آسان می‌کند. بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل زیبا ۶۹ اتاق وجود دارد که همه‌روزه به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و اتاق سینگل استاندارد. امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مجهز به سشوار، تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها مهیا شده‌اند. جالب است بدانید که کف اتاق‌های این هتل فرش شده‌ و دکوراسیونی شیک به سبک کلاسیک دارند.

امکانات تفریحی هتل


برخی از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از مرکز اسپا، حمام ترکی، تجهیزات باربیکیو، تراس. برای اوقات بیکاری مهمانان هتل Tamara Hotel اتاق بازی تعبیه‌شده است که بازی‌های بیلیارد، اجرای موسیقی زنده و کلوب از تفریحات آن مجموعه به شمار می‌روند. در قسمت اسپای هتل تامارا می‌توانید از انواع ماساژها نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


هتل تامارا ۳ رستوران را در مجموعه خود جا داده است که مهمانان صبح‌های خود را با پذیرایی در سلف‌سرویس هتل شروع می‌کنند، شما هم فراموش نکنید که طعم پنیر محلی، استیک و غذاهای دریایی رستوران را بچشید. هنگام عصر نیز غذاهای سنتی ترکی و ماهی گریل تازه هم سرو می‌شود که امتحانشان خالی از لطف نیست. بنابراین هتل Tamara Hotel Van مجهز به رستوران بوده و در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید با مراجعه به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش دهید. علاوه بر رستوران‌های داخل هتل می‌توانید به رستوران‌های نزدیک سر بزنید که هریک از این رستوران‌ها در عرض ۴ الی ۵ دقیقه قابل‌دسترس هستند.

فاصله هتل تامارا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه وان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد بزرگ وان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است