search
menu

هتل Royal Berk Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Berk Hotel Van
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال برک وان

درباره هتل Royal Berk Hotel Van


هتل رویال برک وان یک هتل ۳ ستاره است که به خاطر موقعیت مکانی‌اش توجه بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی به اطراف هتل van Royal Berk hotel با بناهای معروفی روبرو می‌شوید. برای نمونه از هتل تا موزه وان و مسجد اولو فقط ۳ دقیقه راه است. گرچه کارکنان پذیرش در تمام ساعات شبانه‌روز آماده راهنمایی در خصوص جاذبه‌های اطراف هستند ولی گشت‌زنی در شهر کوچک وان چندان مشکل نیست.
ضمنا اگر بخواهید از سرویس رفت و برگشت هتل بهره‌مند شوید باید درخواستتان را با پذیرش در میان بگذارید و همچنین هزینه‌ای برای این خدمات پرداخت کنید.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل Royal Berk Hotel Van دکوراسیون ساده و در عین حال مرتبی دارند و همه آن‌ها از تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار برخوردار هستند تا آسایش و رفاه مهمانان را مهیا کنند.

امکانات رفاهی هتل


بهره‌مندی از اینترنت رایگان در هر نقطه از هتل رویال برک امکان‌پذیر بوده و مهمانان صبح خود را در سالن صبحانه با پذیرایی از خودشان شروع می‌کنند و حتی در صورت تمایل می‌توانند صبحانه خود را در اتاقشان میل کنند، ولی برای وعده‌های غذایی دیگر ناگزیرند به بیرون از هتل رویال برک مراجعه کنند. همچنین نمازخانه نیز در این هتل در دسترس است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل رویال برک امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
البته با وجود رستوران‌های متعدد آن‌ هم در چند قدمی هتل، یافتن رستوران مناسب دردسری نخواهد داشت. از طرفی کارکنان هتل به زبان فارسی هم آشنایی دارند و صحبت و برقراری ارتباط با آن‌ها خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

موقعیت مکانی هتل


فرودگاه وان در ۷ کیلومتری هتل رویال برک وان قرار دارد که برای رفت و آمد به هتل می‌توان از شاتل‌های فرودگاهی در قبال پرداخت هزینه اضافی استفاده کرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال برک وان


فاصله هتل تا موزه وان: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا ورزشگاه شهر آتاتورک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس وان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه توز وان: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است