search
menu

هتل Hotel Nisa Van

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nisa Van
امکانات عمومی هتل نیسا وان
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل نیسا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Nisa Van


هتل نیسا یکی از هتل‌های اقتصادی در شهر وان ترکیه است. هتل نیسا به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و مقرون‌به‌صرفه بودن موردتوجه مسافران وان قرار می‌گیرد. شهر وان به دلیل هم‌مرز بودن با کشورمان و دسترسی آسان همواره در طول سال از ایرانی‌های زیادی میزبانی می‌کند. این مسافران در تمامی طول سال برای خرید یا گردش راهی شهر وان می‌شوند و برای اقامت خود به دنبال محلی با آرامش و تمیز و درعین‌حال از لحاظ اقتصادی مناسب هستند. همان‌طور که اشاره شد، شهر وان به دلیل خرید محبوبیت دارد و به دلیل طبیعت زیبا مانند دریاچه وان، جزیره آکدامار و چندین جای دیگر موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. به دلیل وجود شاتل فرودگاهی جای نگرانی نیست و تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و در شهر وان نیز مسیر حدوداً ۷ کیلومتری از فرودگاه تا هتل را پیموده و به راحتی به هتل Otel Nisa Van برسید. همان‌طور که اشاره شد شهر وان به مراکز خرید مشهور است، با انتخاب این هتل برای اقامت به آسانی می‌توانید به فروشگاه‌های این شهر دسترسی داشته باشید و خریدهای یک‌ساله‌تان را انجام دهید. به‌طورکلی توجه داشته باشید با انتخاب این هتل برای اقامت در شهر وان می‌توانید برای خریدتان پول نگه‌دارید.

امکانات عمومی هتل نیسا وان


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. برای بهره‌مندی از اینترنت نیز می‌توانید به لابی هتل بروید و به صورت رایگان استفاده کنید. پارکینگ نیز در این مجموعه دایر بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان نیز در لابی هتل Otel Nisa Van اتاق چمدان وجود دارد. به یاد داشته باشید که طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. بردن حیوانات خانگی به داخل هتل نیسا ممنوع اعلام‌شده است. کارکنان در این مجموعه به زبان انگلیسی و فارسی نیز مسلط هستند و همین امر سبب می‌شود تا موردتوجه ایرانی‌ها قرار بگیرد.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در هتل نیسا نیز شامل امکانات رفاهی خوب و مناسبی هستند و مطمئناً بعد از گشت‌وگذار و خستگی بعد از خرید به راحتی می‌توانید در این هتل استراحت کنید. همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. این اتاق‌ها به نحوی هستند که برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی مناسب بوده و هم اینکه از لحاظ مادی نیز برایتان مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. در داخل اتاق‌های این مجموعه استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده است. همه اتاق‌های هتل Otel Nisa Van دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را به ارمغان می‌آورد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، یخچال و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی بهره‌مند شوید. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان و برای بالای ۲ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای رستوران بوده و انواع غذاهای ترکی و محلی را سرو می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید برای سرو وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ بروید و انواع خوراکی‌ها را به صورت سلف‌سرویس و رایگان میل کنید و اینکه برای وعده‌های دیگر نیز باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین اگر تمایل به سرو غذا در رستوران‌های دیگر هستید، با خیال راحت می‌توانید در نقاط مختلف شهر به رستوران‌های متعدد بروید. همچنین کافی‌شاپ نیز در هتل نیسا وان دایر بوده و انواع نوشیدنی و خوراکی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل نیسا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است