search
menu

بوتیک هتل Miro Mara Boutique Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره بوتیک هتل Miro Mara Boutique Hotel Van
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل میرومارا
امکانات اتاق های هتل میرومارا
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل میرومارا
موقعیت مکانی هتل میرومارا
دلایل انتخاب هتل میرومارا
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره بوتیک هتل Miro Mara Boutique Hotel Van


بوتیک هتل میرومارا وان از آن دست اقامتگاه هایی است که به دور از بافت شهری فضای دنجی را برای اقامت مهمانان خود فراهم کرده است. این هتل ۳ ستاره که در مجاورت دریاچه زیبای وان واقع شده با در اختیار گذاشتن ساحل اختصاصی و باغ بزرگی از درختان میوه تجربه جدیدی را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما وان رقم می زند. اگر پیش از این در هتل های نزدیک به خیابان جمهوری اقامت داشتید، این بار با اقامت در هتل Miro Mara Boutique Hotel Van شهر وان را از زاویه طبیعت زیبایش نظاره گر باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


علی رغم امکانات و خدماتی که هتل برای مهمانان خود فراهم کرده ولی عمق محبوبیت بوتیک هتل میرومار به خاطر چشم اندازهای زیبای دریاچه، باغ و موقعیت مکانی آن است؛ هرچند هتل میرومارا یا میر او مارا با امکانات و خدماتی مثل باغ، تراس، کرایه خودرو، اتاق های خانواده و ترانسفر فرودگاهی توانسته تا حدودی رضایت مهمانان خود را جلب کند. البته برنامه های سرگرمی که این هتل در طول اقامت مهمانان برایشان تدارک دیده سهم کمی در جلب این رضایت ندارند.

انواع اتاق های هتل میرومارا


اتاق های کوچک و نقلی بوتیک هتل میرومارا چیدمان ساده ای دارند و با اثاثیه چوبی فضای گرمی را به وجود آورده اند اما چندان نورگیری خوبی ندارند و این بیش تر به خاطر اندازه اتاق هاست، به خصوص اتاق های یک نفره که ۱۰ متر بیش تر نیستند. در بوتیک هتل میرومارا وان حق انتخابتان زیاد نیست و باید یکی از اتاق های سینگل یا دابل را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل میرومارا


چه اتاق سینگل یا دابل هر ۲ دارای حمام اختصاصی هرچند مدرن ولی کوچکی هستند و به غیر از آن در اتاق های Mir o Mara Boutique Hotel امکاناتی مثل دمپایی، تلویزیون صفحه تخت، آلارم، وسایل بهداشتی و استحمام، سشوار، کمد و سیستم گرمایشی وجود دارد. با اینکه گفته می شود دیوار اتاق ها عایق صدا هستند ولی به گفته مهمانانی که قبلا آنجا اقامت داشته اند گاهی سر و صدای موسیقی سالن استراحتِ طبقه بالا زیاد است.

گزینه های صرف غذا


در Mir o Mara Boutique Hotel رستورانی با منوی انتخابی وجود دارد که غذاهای خوشمزه ای طبخ و سرو می کند و موقع صرف غذا می توان از منظره های معرکه دریاچه لذت برد. بار هتل نیز محل سرو نوشیدنی های دلچسبی است که بعد از میل غذا و در اوقات بیکاری می توانید به آنجا سر بزنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل میرومارا


بوتیک هتل میرومارا وان یکی از هتل هایی است که اجازه می دهد مهمانانی که به همراه حیوان خانگی خود به سفر آمده اند، آنجا اقامت کنند ولی بهتر است قبل از رزرو شخصا از صحت این موضوع مطمئن شوید تا مشکلی پیش نیاید. این هتل برای اوقات فراغت مهمانان خود برنامه ها و تفریحاتی مثل غواصی، تفریحات آبی، اسکی، کرایه دوچرخه و برنامه سرگرمی عصرانه ترتیب داده که با پرداخت هزینه اضافی می توان از آن ها بهره مند شد.

موقعیت مکانی هتل میرومارا


وقتی بوتیک هتل Mir o Mara را برای اقامت خود انتخاب کنید، حدود ۱۷ کیلومتر با مرکز شهر وان فاصله خواهید داشت و این یعنی از مراکز خرید وان نیز همین اندازه دور خواهید بود. شاید برای کسانی که به منظور خرید به وان رفته اند این مورد یکی از معایب اقامت در هتل میرومارا باشد ولی زیبایی دریاچه و اطراف هتل این عیب را پوشانده است. ضمنا اگر سفر مقرون به صرفه ای را برنامه ریزی کرده اید این هتل به درد شما نمی خورد.

دلایل انتخاب هتل میرومارا


چشم اندازهای معرکه اطراف آن
دوری از شلوغی شهر وان
باغ زیبا
صبحانه خوب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله بوتیک هتل میرومارا وان تا دریاچه وان: ۰ کیلومتر
فاصله بوتیک هتل میرومارا وان تا قلعه وان: ۱۰ کیلومتر
فاصله بوتیک هتل میرومارا وان تا فرودگاه وان: ۱۰ کیلومتر
فاصله بوتیک هتل میرومارا وان تا موزه وان: ۱۲ کیلومتر
فاصله بوتیک هتل میرومارا وان تا مرکز خرید ای وی ام: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است