search
menu

هتل Mavi Tuana Hotel Van

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mavi Tuana Hotel Van
امکانات و خدمات عمومی هل ماوی توانا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماوی توانا وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mavi Tuana Hotel Van


هتل ماوی توانا، از هتل‌های میان‌رده شهر وان به شمار می‌رود. بسیاری از گردشگران شهر وان Mavi Tuana Hotel Van را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند؛ چراکه این هتل ترکیب ایده‌آلی از راحتی و آرامش را به مهمانان هدیه می‌کند. با انتخاب هتل ماوی توانا از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های هتل ماوی موقعیت مکانی آن است. این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی وان دارد.
دریاچه وان و قلعه وان از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر تاریخی هستند و توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما وان می‌توانید به این شهر زیبا سفر کرده و تعطیلات جذابی داشته باشید. در هتل ماوی توانا اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. هتل ماوی گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات و خدمات عمومی هل ماوی توانا


در هتل ماوی توانا طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با وجود اینترنت پرسرعت داخل هتل نگرانی از بابت ارتباط با دوستانتان نخواهید داشت. چنانچه با خودروی شخصی به وان سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ داخل هتل استفاده کنید. پذیرش هتل ماوی توانا ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل ماوی توانا وان چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Mavi Tuana Hotel Van علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی و ایتالیایی نیز مسلط هستند و با مسئولیت‌پذیری ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی، اتاق کنفرانس و نزدیکی به مرکز شهر، هتل ماوی توانا را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون خشک‌شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. فرودگاه وان در ۶.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل ماوی توانا ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ماوی توانا وان دارای ۴۳ واحد اقامتی دنج و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی Mavi Tuana Hotel Van شامل اتاق‌های استاندارد دوبل و استاندارد تریپل است. اتاق‌های هتل ماوی عایق صدا هستند و فضای راحتی برای استراحت دارند. همه‌ی واحدها دارای تراس، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. امکانات دیگر اتاق‌ها شامل یخچال، تلفن و صندوق امانات است. ناگفته نماند هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. لازم به ذکر است برخی از واحدها داری ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و بهتر است برای اطلاعات بیشتر راجع به سرویس اضافی با هتل تماس بگیرید.

امکانات تفریحی هتل


مهم‌ترین جذابیت هتل ماوی توانا نزدیکی به مرکز شهر و جاهای دیدنی وان است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مراکز مهم شهر روبرو شده و با فرهنگ جالب شهر وان آشنا خواهید شد. در اوقات فراغتتان سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. کافه‌ی هتل وان فضای خوبی برای استراحت و گپ زدن با دوستان دارد.

رستوران هتل


با انتخاب Mavi Tuana Hotel Van برای اقامت، روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌های نزدیک هتل تشریف ببرید. رستوران‌های Kervansaray Restaurant و Bak Hele Bak Yusuf Konak Van Kahvaltisinin Mucidi چند دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل ماوی توانا وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع وان: ۷۰۰ متر
فاصله تا شهر قدیمی وان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید وان ای وی ام: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان جمهوریت وان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه شهر وان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه هوشاپ: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل وان: ۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است