search
menu

هتل Ilvan Otel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ilvan Otel Van
اتاق‌های هتل ایلوان وان
اینترنت رایگان در هتل ایلوان وان
پارکینگ رایگان در هتل ایلوان وان
سرو صبحانه در هتل ایلوان وان
چند نکته کلی درباره هتل ایلوان وان
اماکن نزدیک به هتل ایلوان وان

درباره هتل Ilvan Otel Van


هتل ایلوان وان از هتل‌های ۳ ستاره شهر وان است. این هتل بیش از هر چیزی به خاطر ارزان بودنش شهرت یافته است. البته ارزان نه به آن معنا که کیفیت پایینی داشته باشد. بلکه این اقامتگاه همواره نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد تا بتواند بهترین و مطلوب‌ترین شرایط ممکن را برای مهمانان خود فراهم آورد. معمولا بین کسانی که دوست ندارند هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما وان هزینه زیادی برای اقامتگاه خود بپردازند، هتل Ilvan Otel Van محبوبیت بسیار زیادی دارد.

اتاق‌های هتل ایلوان وان


انتخاب هتل ایلوان وان و اقامت در این مکان به منزله برخورداری از اتاق‌هایی ساکت، آرام و باصفا است. اتاق‌های این هتل که معمولا ۲ یا ۳ تخته هستند، فضای مناسبی برای استراحت و آرامش مهمانان خود به وجود آورده‌اند. مطمئنا پس از چند ساعت گشت و گذار در شهر وان، وقتی به اتاق خودتان برمی‌گردید و روی تخت نرم و دنج خودتان دراز می‌کشید، تازه به لذت داشتن اقامتگاهی امن و آسوده پی می‌برید. یک نکته حائز اهمیت درباره اتاق‌های هتل ایلوان وان این است که در برخی از این اتاق‌ها امکان اضافه کردن تخت جدید وجود دارد. بنابراین بهتر است در صورت نیاز برای اضافه شدن یک تخت جدید به اتاق شما، قبل از انتخاب اتاق این موضوع را مد نظر قرار دهید.

اینترنت رایگان در هتل ایلوان وان


یک از موضوعات خوب و جالب در مورد اقامت در هتل ایلوان، امکان برخورداری از سرویس اینترنت بی سیم و رایگان در محیط داخلی این اقامتگاه است. افرادی که پیشتر تجربه اقامت در هتل ایلوان را داشته‌اند، به خوبی می‌دانند که در نقاط مختلفی از این هتل می‌توان گوشی تلفن همراه خود را به دست گرفت و با وصل شدن به اینترنت رایگان هتل ایلوان به راحتی وارد فضای مجازی شد.

پارکینگ رایگان در هتل ایلوان وان


غیر از اینترنت رایگان، هتل ایلوان وان سرویس دیگری را نیز بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. به عبارت دقیق‌تر، مهمانانی که با خودروی شخصی به سمت هتل ایلوان می‌روند می‌توانند از پارکینگ رایگان این اقامتگاه برای تامین امنیت خودروی خودشان نهایت استفاده را ببرند. با توجه به اینکه اکثر هموطنان ما از جمله هموطنان در شمال غرب کشور با خودروی شخصی به شهر وان سفر می‌کنند، این مولفه می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش رفاه و راحتی آنها داشته باشد.

سرو صبحانه در هتل ایلوان وان


اگر در سفر به شهر وان مهمان هتل ایلوان شوید، روزهای مسافرت شما با خوردن صبحانه‌ای لذیذ و دلچسب آغاز خواهد شد. بدین ترتیب شما تا پایان همان روز بسیار پر انرژی و شاداب خواهید بود. همین موضوع باعث می‌شود که معمولا مهمانان هتل ایلوان وان چهره‌ بسیار بشاش و خندانی در طول اقامت خودشان داشته باشند.

چند نکته کلی درباره هتل ایلوان وان


برای آشنایی بیشتر و بهتر با هتل ایلوان بهتر است به ذکر چند نکته کلی درباره این اقامتگاه بپردازیم. در هتل ایلوان وان هیچ اجازه‌ای برای ورود حیوانات خانگی وجود ندارد. بنابراین بهتر است در صورت سفر به وان با حیوان خانگی خودتان به فکر اقامتگاه دیگری باشید. ارائه روم سرویس توسط کارکنان این هتل باعث ایجاد نظم و تمیزی خاصی در محیط این اقامتگاه شده است. یک نکته دیگر هم این که، اگر شما همراه با خانواده خودتان به شهر وان سفر کنید و مهمان هتل ایلوان بشوید، می‌توانید از اتاق‌های خانواده این هتل که تفاوت‌هایی نسبت به سایر اتاق‌ها دارند استفاده نمایید.

اماکن نزدیک به هتل ایلوان وان


فاصله هتل ایلوان وان تا موزه وان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل ایلوان وان تا سالن تئاتر وان: ۸۰۰ متر
فاصله هتل ایلوان وان تا استادیوم آتاتورک: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ایلوان وان تا قلعه وان: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ایلوان وان تا فرودگاه وان: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است