search
menu

هتل Fuat Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fuat Van
امکانات عمومی هتل فواد وان
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فواد وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fuat Van


هتل فواد یکی از هتل‌ های ۳ ستاره شهر وان ترکیه است که در خیابان جمهوریت و ماراش واقع شده است، بدین جهت دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و مرکز شهر دارد، تا حدی که با یک دقیقه پیاده روی به خیابان های اصلی و مراکز خرید وان خواهید رسید. این هتل در فاصله بسیار اندکی از موزه وان و مسجد جامع قرار دارد. و دارای ۵ طبقه و ۵۳ اتاق است که همواره مسافران از اقامتشان در این هتل احساس رضایت دارند، طوری که برای سفرهای بعدی شان نیز به فکر رزرو همین هتل هستند. چنین نیز می توان گفت Hotel Fuat van به عنوان مکانی با امکانات بسیار خوب در موقعیت جغرافیایی مناسب و اتاق‌ های تمیز در میان گردشگران محبوبیت دارد.

امکانات عمومی هتل فواد وان


در بخش پذیرش هتل فواد وان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و پرسنل مجرب این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و فارسی تسلط دارند. شایان ذکر است امکان ورود حیوانات به این هتل مجاز نیست. در صورت تمایل برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از هتل فواد دوچرخه کرایه کنید تا در اطراف به گردش بپردازید. خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز نیز جزو کاربردی‌ ترین امکانات عمومی این هتل به شمار می‌ رود. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل امکان‌ پذیر است. با اینکه این هتل فاقد پارکینگ است، اما در نزدیکی آن یک پارکینگ عمومی رایگان برای مسافران هتل در زمان اقامتشان وجود دارد. این هتل تا فرودگاه وان حدودا ۹ کیلومتر فاصله دارد، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی به هتل نباشید، زیرا شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه دایر است.
با اینکه در اطراف هتل چندین فروشگاه وجود دارند اما در داخل Hotel Fuat van نیز فروشگاه کوچکی دایر است تا اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید. اگر همراهتان وسایل گرانبها داشته باشید به راحتی می توانید در گاوصندوق قرار دهید. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری عازم وان شده اند، اتاق هایی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایشان در هتل فواد دایر است که با پرداخت هزینه مربوطه بهره مندی از این امکانات امکان پذیر است. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی مهم در هتل فوآد وان در مقایسه با سایر هتل های هم تراز مجهز بودن به یک مرکز تناسب اندام است. بخشی نیز به کودکان تعلق دارد و در صورت سفر خانوادگی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامتتان همین هتل خواهد بود. همچنین زمین بازی نیز به کودکان اختصاص داده شده است تا همراه با همسالان خود در محیطی شاد مشغول بازی شوند و شما نیز با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید و خیالتان از فرزندانتان آسوده باشد.

رستوران هتل


علاوه بر موقعیت مکانی عالی این هتل دارای یک رستوران اختصاصی است که غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سرو می کند، اما اگر می خواهید غذاهای دیگری را امتحان کنید، به راحتی می توانید به یکی از رستوران‌ های نزدیک هتل بروید. در نزدیکی این هتل تعدادی رستوران، کافه و اسنک بار وجود دارند.

امکانات اتاق های هتل


هر اتاق در هتل فواد دارای سیستم تهویه مطبوع است. از امکانات اتاق های این هتل می توان به وجود تلویزیون‌ و شبکه‌ های ماهواره‌ ای، یخچال و مینی بار اشاره کرد. همچنین اتاق ها روزانه و رایگان نظافت می شوند و در داخل هر اتاق نیز حمام اختصاصی وجود دارد؛ این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و سشوار هستند. در داخل اتاق ها میزکار قرار داده شده است تا در صورت نیاز استفاده کنید، علاوه بر اینها کتری برقی نیز در داخل اتاق ها دیده می شود. لازم به ذکر است. اتاق‌ های هتل فوآد وان دارای مقیاسی بزرگی هستند، به طوری که بخشی مجزا برای نشستن وجود دارد که مبلمان راحتی چیده شده و در بخشی نیز تختخواب قرار داده شده است.

فاصله هتل فواد وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۳۵۰ متر
فاصله تا تئاتر شهر وان: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار محلی وان: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه وان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ وان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است