search
menu

هتل Grand Londra Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Londra Hotel Van
امکانات عمومی هتل گرند لوندرا وان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند لوندرا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Londra Hotel Van


هتل گرند لوندرا در مرکز شهر وان قرار دارد. این هتل سه ستاره بوده و برای اقامت مسافران یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. در طول سال مسافران زیادی عازم شهر وان می‌شوند، زیرا این شهر جزو شهرهای پر رفت‌وآمد بوده و بیشتر مسافران برای خرید شهر وان را انتخاب می‌کنند، یکی از مشهورترین مراکز خرید در این شهر مرکز خرید آیدین پریهان وان است که بازدید از آن به همه مسافران پیشنهاد می‌شود. با توجه به اینکه هتل گرند لوندرا در قلب شهر واقع‌شده، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر همراه با خانواده است تا روزهای تعطیل رو در این محل بگذرانید. شهر وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که از نقاط مختلف جهان عازم شهر می‌شوند. این هتل با معماری، ویژگی و قیمت مناسب برای هر بودجه‌ای جذاب است و به بهترین شکل ممکن از میهمانان پذیرایی می‌کنند. از هتل Grand Londra Hotel Van تا فرودگاه وان حدوداً ۷ کیلومتر فاصله وجود دارد که برای دسترسی به این فرودگاه ترانسفر رفت‌وبرگشت وجود دارد که باید برای استفاده از آن باید هزینه مربوطه پرداخت کنید، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به یاد ماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل گرند لوندرا وان


بخش پذیرش این هتل به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و در فراهم کردن خواسته‌های مسافران تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است، بنابراین مسافران باید بدین مورد دقت داشته باشند. اینترنت وای فای رایگان ارائه می‌شود و مسافران به راحتی می‌توانند از با آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به عنوان پارکینگ تعبیه‌شده است تا مسافران نگران ماشین خود نباشند. برای استفاده از فکس و فتوکپی باید به لابی هتل Grand Londra Hotel Van مراجعه کنید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش وجود دارد. برای نگهداری از کودکان محل مخصوصی در نظر گرفته‌شده است. میز تور گردشگری در لابی وجود دارد و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند، همچنین برای گشت‌وگذار می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف باید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که با ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه‌شده است. برای نگهداری از وسایل ارزشمند و گران‌بهای مسافران گاوصندوق وجود دارد.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده و اتاق استاندارد، اتاق چهار تخته و سه تخته و سوئيت. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. برای مسافران کودک تا یک سال هزینه اقامت دریافت نمی‌شود. در داخل اتاق‌های هتل Grand Londra Hotel Van امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا ارائه می‌شوند. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی اتاق‌ها تمیز و مرتب هستند و مسافران از اقامتشان احساس رضایت می‌کنند.

رستوران هتل


رستوران هتل گرند لوندرا دایر شده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌شوند. همچنین در این هتل خدماتی مانند روم سرویس نیز در این هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند غذاها و خوراکی‌های موردعلاقه‌شان را سفارش داده و در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل گرند لوندرا وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان بشیول وان: ۵۰۰ متر
فاصله تا آکوا پارک وان: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کورتولوش: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است