search
menu

هتل Farah Suit Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Farah Suit Hotel Van
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان فرح وان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان فرح وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Farah Suit Hotel Van


هتل‌آپارتمان فرح جزو محل‌های اقامت مشهور در شهر وان ترکیه است. این هتل‌آپارتمان سه ستاره بوده و در بهترین موقعیت از شهر واقع‌شده و برای مسافران اقامتی خوش و به‌یادماندنی رقم می‌زند. با توجه به اینکه هتل‌آپارتمان فرح در محله باغچه‌بان قرار دارد، از این محل تا جاهای دیدنی دسترسی آسانی وجود دارد، به‌طوری‌که تا موزه وان ۴۰۰ متر و تا تئاتر وان نیز کمتر از ۱ کیلومتر فاصله وجود دارد. همچنین با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل تا ایستگاه اتوبوس حدوداً ۲ کیلومتر فاصله وجود دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه وان است و با ۶ کیلومتر فاصله از هتل Farah Suit Hotel Van از طریق تاکسی‌های فرودگاه قابل‌دسترس است. اگر شما نیز جزو مسافرانی هستید که از طریق هوایی علاقه‌مند به سفر هستید، با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و سفری رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان فرح وان


در بخش پذیرش هتل‌آپارتمان فرح به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی تسلط دارند که همین امر در جلب‌توجه هم‌وطنان به این هتل می‌شود تا با خیال راحت با پرسنل ارتباط برقرار کرده و همانند کشور خودمان خواسته‌هایشان را بیان کنند. با توجه به محل قرارگیری این هتل پارکینگ وجود ندارد. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای نیز در این هتل امکان‌پذیر نیست، بنابراین بهتر است در هنگام خرید سیم‌کارت کشور ترکیه نسبت به شارژ اینترنت تلفن همراهتان اقدام کنید. به دلیل دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به راحتی می‌توانند در هر طبقه از هتل Farah Suit Hotel Van که مایل باشند اتاق رزرو کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


تمامی واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به صورت آپارتمان و سوئيت هستند. همه سوئیت‌ها نیز شما اتاق‌خواب و پذیرایی هستند و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تختخواب‌های تک نفره و دو نفره بهره‌مند شوید. در داخل واحدها می‌توانید از خدماتی نظیر کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، لوازم بهداشتی و غیره بهره‌مند شوید. همچنین داخل واحدها آشپزخانه تعبیه‌شده است که هریک از آشپزخانه‌ها نیز مجهز به مایکرویوو، یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، کتری برقی هستند. با اقامت در این هتل‌آپارتمان می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن و میز کار. همچنین کف همه اتاق‌های هتل Farah Suit Hotel Van پارکت شده و دسترسی به تمامی واحدها از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. یکی از نکات قابل‌توجه در این هتل‌آپارتمان آزاد بودن استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی است. بالکن موجود در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه محل مناسبی برای نشستن و استراحت کردن است، همچنین از روی بالکن می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت حلال و سلف‌سرویس میل کنید. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید. در بخش کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در طی ۲۴ ساعت سرو می‌شوند که برای هر ذائقه‌ای نوشیدنی وجود دارد.

فاصله هتل‌آپارتمان فرح وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۴۰۰ متر
فاصله تا تئاتر وان: ۸۰۰ متر
فاصله تا قلعه وان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه‌های قدیمی وان: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است