search
menu

هتل Elite World Van Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Elite World Van Hotel
معماری هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت ورلد وان

هتل Elite World Van Hotel


هتل الیت ورلد وان از هتل‌های مشهور ۵ ستاره شهر وان ترکیه است و یکی از نقاط برجسته این شهر شرقی ترکیه به شمار می‌رود. وان از کلان شهرهای قدیمی شرق ترکیه، پر از جاذبه‌های مختلف، از بناهای تاریخی تا مراکز خرید رنگارنگ و رستوران‌های مختلف است و هتل الیت ورلد در دل این شهر بزرگ قرار دارد.

معماری هتل


از نقاط مثبت هتل Elite World Van Hotel می‌توان به معماری آن اشاره کرد که دقیقا مطابق با محیطی است که در آن قرار دارد: معماری نئوکلاسیک با طراحی و دکوراسیون داخلی شبیه به قصر که در همان لحظه اول ورود، گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را شیفته خود می‌کند.این معماری مشابه به قصرها باعث می‌شود تا ناخودآگاه میهمانان انتظار خدمات فوق العاده‌ای را داشته باشند که با توجه به نظرات میهمانان هتل، الیت ورلد توانسته به خوبی این انتظارات و توقعات را برآورده کند. اتاق‌های الیت ورلد متفاوت با معماری بیرونی آن نبوده و با دکوراسیونی زیبا و چشم‌گیر، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و حمام خصوصی هستند.

امکانات رفاهی هتل


جالب است بدانید که اتاق‌های الیت ورلد همگی دارای عایق ضد صدا هستند که همین امر آرامش، راحتی و البته خوابی عمیق و دلچسب را برای میهمانان به ارمغان دارد. غذاهای ترکیه‌ای و بین المللی نقطه قوت هتل الیت ورلد هستند که در رستوران شیک سرو می‌شوند. مرکز اسپا، حمام، سونا و استخر سرپوشیده هتل برای رفع خستگی بعد از یک روز گشت و گذار در وان و بازدید از جاذبه‌های آن بسیار عالی است که البته مکمل این رفع خستگی، یک تکه کیک با چای و یا قهوه است که کمپانی قهوه برای میهمانان تدارک دیده است. اگر میل به سایر نوشیدنی‌ها داشته باشید هم می‌توانید به قسمت بار هتل الیت ورلد وان مراجعه کنید.
برای آن دسته از میهمانان که تناسب اندام برای‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است، باشگاهی مجهز در نظر گرفته شده که پس از ورزش می‌توانند در حمام بخار و یا اتاق ماساژ، به ریکاوری بپردازند. دیگر امکانات الیت ورلد که نباید فراموش کرد، وای فای رایگان و اتاق جلسات برای سفرهای کاری شما است. Elite World Van Hotel وان نیز همانند اکثر هتل های وان دارای کارکنانی مسلط به زبان فارسی دارند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل الیت ورلد وان


فاصله هتل تا موزه وان: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا ورزشگاه آتاتورک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا منازل کهن وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه وان: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است