search
menu

هتل Doubletree by Hilton Van

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Doubletree by Hilton Van
موقعیت مکانی و طراحی هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون وان

درباره هتل Doubletree by Hilton Van


هتل دابل تری بای هیلتون وان از هتل‌های ۵ ستاره شهر وان ترکیه است که در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته است. وان شهر تاریخی ترکیه است که جاذبه‌های تاریخی، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، و رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین آن را به یکی از شهرهای پر بازدید ترکیه تبدیل کرده و تعجبی ندارد اگر برخی از بهترین هتل‌ها مانند دابل تری بای هیلتون Doubletree by Hilton Van در این شهر ساخته شده باشند.

موقعیت مکانی و طراحی هتل


هتل دابل تری بای هیلتون تنها با چند قدم فاصله از دریاچه وان قرار گرفته و علاوه بر موقعیت عالی خود، هوایی پاکیزه و چشم‌اندازی زیبا را به خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت هدیه می‌دهد. طراحی داخلی لوکس هتل در همان نگاه اول به میهمانان نشان می‌دهد که دابل تری بای هیلتون تا چه اندازه میهمانان خود را گرامی می‌دارد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های شیک دبل تری بای هیلتون با دکوراسیون و مبلمان شیک و مدرن به تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون ال سی دی مجهز هستند. نقطه جالب این اتاق‌ها مجهز بودن آن‌ها به عایق صدا است که اجازه نمی‌دهد صداهای ناخوشایند به گوش مهمانان رسیده و آسایش و راحتی را از آن‌ها سلب کند. برخی از این اتاق‌ها تراس و بالکن نیز دارند که رو به منظره زیبای شهر و طبیعت زیبا و کوه‌های سربلند هستند.

امکانات رفاهی هتل


رستوران هتل نیز با مجموعه گسترده‌ای که از انواع غذاهای محلی و بین المللی ارائه می‌دهد توانسته رضایت میهمانان را جلب کند. ولی اگر میهمانان دوست داشتند طعم متفاوت غذاهای دریایی را بچشند می‌توانند به رستوران اسپرانزا مراجعه کنند که تخصص ویژه‌ای در پخت انواع غذاهای دریایی دارند. علاوه بر این دو رستوران، هتل دابل تری بای هیلتون ۴ بار نیز دارد که با انواع نوشیدنی‌ها از جمله نوشیدنی‌های غیرالکلی و اسنک‌ها و میان وعده‌هایی سبک، عصری خاطره انگیز را برای میهمانان رقم می‌زند.
باشگاه ورزشی مجهز هتل دابل تری وان در خدمت میهمانانی است که به حفظ تناسب اندام خود اهمیت داده و سلامتی برایشان مهم است. همچنین میهمانان ورزشکار می‌توانند پس از استفاده از این باشگاه مجهز می‌توانند از سونا استفاده کرده و یا در استخر سرپوشیده تنی به آب زده و خستگی ورزش را از تن‌شان دور کنند. حمام ترکی و انواع ماساژ و پارکینگ رایگان نیز از دیگر خدمات هتل دابل تری هستند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون وان


فاصله هتل تا فرودگاه وان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا منازل کهن وان: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه آتاتورک: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس وان: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است