search
menu

هتل Caspian Suite Van

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Caspian Suite Van
امکانات عمومی هتل کاسپین وان
رستوران هتل
سوئیت های هتل
امکانات سوئیت های هتل
فاصله هتل سوئيت کاسپین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Caspian Suite Van


هتل سوئيت کاسپین به عنوان هتلی ۲ ستاره در شهر وان واقع شده است. این هتل دارای محیطی صمیمی است و به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود دسترسی آسانی به تمام نقاط شهر وان دارد؛ به عنوان مثال تا موزه وان و تئاتر شهر فاصله اندکی دارد، بدین جهت همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی به جاذبه‌ های گردشگری و مراکز خرید وان دسترسی راحتی خواهید داشت. همچنین فرودگاه وان نیز با این هتل حدودا ۶ کیلومتر فاصله دارد و به راحتی قابل دسترس است. با اینکه خدمات ارائه شده در هتل کاسپین وان دارای کیفیت متوسطی هستند اما برای کسانی که به دنبال هتلی ارزان در موقعیت مکانی عالی هستند، این هتل می تواند انتخاب مناسبی باشد. از امتیازات Caspian Suite Hotel می توان به سوئیت های مجهز اشاره کرد تا اقامت راحتی داشته باشید و نسبت به شرایط و امکانات این هتل اقامتی خوش و به یاد ماندنی در انتظار شماست. در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید اقدام از طریق سایت بوکینگ اقدام به رزرو این هتل نمایید، امکان رزرو از این سایت از سال ۲۰۲۰ فراهم گردیده است.
شاید در ذهنتان سوال پیش آید که در شهری مانند وان رزرو هتل بهتر است یا سوئیت؟ در گام اول بهتر است بدانید هتل یا سوئیت براساس تعداد نفراتتان باید انتخاب گردد و تنها تفاوت این دو در ارائه امکاناتشان است و اینکه در سوئیت ها همانند یک واحد مسکونی مستقل می توانید از آشپزخانه مجهز استفاده کنید یا در واحدهای یکخوابه یا دو خوابه بخوابید. همچنین سوئیت ها شامل اتاق نشیمن یا هال هستند. هتل سوئيت کاسپین نیز همواره یکی از سوئیت هایی بوده است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

امکانات عمومی هتل کاسپین وان


در هنگام ورود به هتل کاسپین با پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و مسافران در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به این هتل بروید. از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل می توان به صندوق امانات، خشکشویی با هزینه، آسانسور، اینترنت رایگان اشاره کرد. از امکانات قابل توجه این هتل وجود پارکینگ است که نیازی به رزرو نیست و گردشگرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، با خیال راحتی می توانند از پارکینگ استفاده کنند. توجه داشته باشید که ساعت ورود به هتل ۲ ظهر و ساعت خروج نیز ۱۲ ظهر است.
همچنین ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است ولی باید از قبل درخواست خود را اعلام کرده و هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. پرسنل این هتل به زبان های فارسی و استانبولی صحبت می کنند و برای ایرانی ها امتیاز خوبی به شمار می رود تا به راحتی با پرسنل Caspian Suite Hotel ارتباط برقرار کنند. در هتل سوئيت کاسپین برای دسترسی به واحدها باید از آسانسور استفاده نمایید و برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات مناسبی در این هتل در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


در سمت راست ورودی نیز کافی شاپ هتل قرار دارد که می توانید وعده صبحانه را به صورت بوفه ای میل نمایید، همچنین می توانید انواع غذاهای سرد و نوشیدنی‌ های خوشمزه سفارش دهید اما برای وعده های دیگر باید به رستوران های نزدیک هتل مراجعه کنید.

سوئیت های هتل


سوئیت های هتل کاسپین چندین نوع هستند که عبارتند از یک خوابه، دوخوابه و سه خوابه.

امکانات سوئیت های هتل


سوئيت های کاسپین مجهز به عایق صوت بوده و همگی دارای بالکن های دلبازی هستند که می توانید از چشم انداز زیبا لذت ببرید. سوئیت های کاسپین دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی و مینی بار هستند، همچنین لازم به ذکر است که سوئیت ها به صورت روزانه نظافت می شوند و روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته به صورت رایگان انجام می گیرد. همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل سوئیت ها دارای دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار است. بهتر است بدانید که به دلیل نبود سیستم های اعلام حریق در داخل سوئیت ها مسافران می توانند سیگار مصرف کنند.

فاصله هتل سوئيت کاسپین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد حضرت عمر: ۶۰۰ متر
فاصله تا استادیوم آتاتورک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه های تاریخی وان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا جنگل جمهوریت: ۸.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است