search
menu

هتل Big Boss Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Big Boss Van
امکانات عمومی هتل بیگ باس وان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیگ باس وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Big Boss Van


هتل بیگ باس از هتل های ۴ ستاره نوساز و تمیز در شهر وان ترکیه است. این هتل به دلیل قرارگیری در موقعیت مکانی عالی همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. هتل بیگ باس دقیقا در مرکز شهر قرار واقع شده است که بدین جهت به مراکز خرید وان و جاذبه های دیدنی شهر وان نیز نزدیک است. این هتل دارای نمای شیک و تمیزی است و علاوه بر آن، محیط و دکوراسیون Big Boss Hotel بسیار شیک طراحی شده است.

امکانات عمومی هتل بیگ باس وان


هتل بیگ باس وان با ارائه امکانات مناسب برایتان اقامتی ایده آل و همراه با آرامش به ارمغان می آورد. از ویژگی های مثبت این هتل می توان به ارائه خدماتی نظیر تور تفریحی اشاره کرد. در صورت اقامت در این هتل صبحانه همه روز به صورت بوفه سرو می شود. همچنین در صورتی که برای سفرکاری عازم شهر وان هستید، این هتل محل اقامت مناسبی برایتان خواهد بود، همچنین بهترین محل برای برگزاری سمینارها و جلسات شماست. از امکانات عمومی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد و اینکه در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. همان طور که اشاره شد، فاصله هتل تا فرودگاه حدودا ۸ کیلومتر است، وقتی با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوید، شاتل فرودگاهی رایگان توسط این هتل انجام می گیرد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی مسلط هستند و یکی از امتیازات این هتل برای ایرانی ها تسلط کارکنان به زبان فارسی است. از مزایای دیگر هتل می توان به نزدیکی موزه وان اشاره کرد. وجود ایستگاه اتوبوس در نزدیکی Big Boss Hotel نیز جزو مزیت های دیگر این هتل به شمار می رود و از این طریق به آسانی به جاذبه های دیدنی و گردشگری دسترسی خواهید داشت.
در صورت نیاز به خشکشویی و لباسشویی نیز می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. توجه داشته باشید که هتل بیگ باس اجازه بردن حیوانات خانگی را به مسافران خود نمی دهد. از دیگر امکانات عمومی این هتل می توان به وجود پارکینگ اشاره کرد، این پارکینگ مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند و به طور رایگان می توانند از این پارکینگ استفاده می کنند.

اتاق های هتل


هتل بیگ باس وان دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع است و برای مسافران اقامتی بی نظیر فراهم می کنند. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق ۲ تخته دوبل، اتاق یک تخته و اتاق سه تخته. توجه داشته باشید که درخواست ظرفیت اضافی برای اتاق های این هتل در صورت وجود فضای خالی امکان پذیر است.

امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۴۷ اتاق است که به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. همه اتاق‌ های این هتل مجهز به تلویزیون، شبکه های ماهواره‌ ای، میز کار، کمد لباس، تلویزیون، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار هستند. حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها نیز دارای لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار هستند. دقت داشته باشید در داخل اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. برای دسترسی به اتاق ها نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل بیگ باس وان شامل رستوران کوچکی است که با ظرفیت ۶۰ نفری خود انواع غذاهای ترکی سرو می کند. همچنین در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه ارائه می شود، مطمئن باشید از اقامتتان در هتل بیگ باس وان لذت خواهید برد و از لحاظ هزینه نیز برایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فاصله هتل بیگ باس وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار محلی وان: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد بزرگ وان: ۷۰۰ متر
فاصله تا تئاتر وان: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه وان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه بزرگ وان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا هفت کلیسا: ۱۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است