search
menu

هتل Akdeniz Van Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akdeniz Van Hotel
اتاق‌های هتل آکدنیز وان
اینترنت رایگان در هتل آکدنیز وان
پارکینگ رایگان در هتل آکدنیز وان
سرو صبحانه در هتل آکدنیز وان
چند نکته کلی درباره هتل آکدنیز وان
اماکن نزدیک به هتل آکدنیز وان

درباره هتل Akdeniz Van Hotel


هتل آکدنیز وان از هتل‌های میان‌رده شهر وان است. این هتل که امکانات بسیار خوبی را در فضایی دنج و آسوده مهیا کرده است، به خاطر اینکه هزینه چندان زیادی از مهمانان خود طلب نمی‌کند، همواره در کانون توجهات قرار می‌گیرد. بدون تردید، انتخاب Akdeniz Van Hotel هنگام خرید بلیط هواپیما وان می‌تواند هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی پایین بیاورد. به عبارت بهتر، هتل آکدنیز وان یکی از مولفه‌هایی است که سفر به شهر وان را برای تمامی اقشار یک جامعه ممکن می‌سازد.

اتاق‌های هتل آکدنیز وان


هتل آکدنیز وان اتاق‌هایی در دل خود جای داده است که همچون نگینی درخشان در حال تلالو هستند. این اتاق‌ها که نورگیری فوق العاده خوبی دارند، انرژی و آرامش شما را بعد از مدت‌ها کار و مشغله فرسایشی افزایش خواهند داد. در تمامی این اتاق‌ها یک عدد تلویزیون صفحه تخت نصب شده تا در اوقات بیکاری همدم مهمانان باشد. همچنین تخت خواب‌های تعبیه شده در اتاق‌های هتل آکدنیز وان بسیار دنج بوده و کاملا مناسب خوابی عمیق و آسوده هستند.

اینترنت رایگان در هتل آکدنیز وان


کسانی که در طول شبانه روز دائما از شبکه‌های مجازی و ایمیل و سایر موارد مربوط به این حوزه استفاده می‌کنند، با اقامت در هتل آکدنیز وان می‌توانند خیال خودشان را از بابت دسترسی آسان به اینترنت راحت کنند. زیرا این هتل مجهز به سرویس اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت است. در واقع، شما در هر نقطه‌ای از هتل آکدنیز می‌توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

پارکینگ رایگان در هتل آکدنیز وان


اگر قصد خرید بلیط هواپیما وان را ندارید و می‌خواهید با خودروی شخصی خودتان عازم این شهر شوید، خبر خوب برای شما این است که هتل آکدنیز وان پارکینگی رایگان در اختیار مهمانان خودش قرار می‌دهد. با استفاده از این پارکینگ خیال شما در طول اقامتتان از بابت امنیت خودرو کاملا آسوده خواهد بود و با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید از سفر و اقامت خودتان لذت ببرید.

سرو صبحانه در هتل آکدنیز وان


یکی از نکات بسیار خوبی که اقامت در هتل آکدنیز وان با خود به همراه دارد، امکان میل کردن صبحانه‌ای خوشمزه در این هتل است. با توجه به این موضوع، مهمانان هتل آکدنیز وان همواره صبح خودشان را با صبحانه‌ای لذیذ آغاز می‌کنند و سپس با انرژی بسیار زیادی به سراغ گردش در شهر وان و بازدید از زیبایی‌های پرشمار این شهر می‌روند.

چند نکته کلی درباره هتل آکدنیز وان


برای کسب اطلاعات بهتر در مورد هتل آکدنیز وان بهتر است از چند نکته کلی درباره این اقامتگاه آگاه شویم. هتل آکدنیز وان اجازه ورود حیوانات خانگی به محیط داخل اقامتگاه را به هیچ کس نمی‌دهد. از این رو، افرادی که حیوان خانگی خودشان را در طول سفر همراه با خود به وان می‌برند، بهتر است برای اقامت در این هتل به فکر چاره باشند. البته بر خلاف بسیاری از اقامتگاه‌ها، برای پذیرش کودکانی از هر رنج سنی هیچ مانعی در هتل آکدنیز وان وجود ندارد. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است. کارکنان بخش پذیرش در فضایی کاملا صمیمی و دوستانه مشکلات شما را حل کرده و بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار خواهند داد. جالب است بدانید که هتل آکدنیز وان موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر وان دارد و اقامت در این هتل، فرصت دسترسی راحت و سریع به اماکن پربازدید شهر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اماکن نزدیک به هتل آکدنیز وان


فاصله هتل آکدنیز وان تا موزه وان: ۴۰۰ متر
فاصله هتل آکدنیز وان تا سالن تئاتر وان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل آکدنیز وان تا استادیوم آتاتورک: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آکدنیز وان تا قلعه وان: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آکدنیز وان تا خانه‌های قدیمی وان: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آکدنیز وان تا فرودگاه وان: ۶٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است