search
menu

هتل Akdamar Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Akdamar Hotel Van
امکانات هتل آکمادار وان
خدمات هتل آکدامار وان
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکمادار وان

درباره Akdamar Hotel Van


هتل آکمادار وان یک هتل سه ستاره است که در شهر وان ترکیه قرار دارد و موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که مسافران به راحتی می‌توانند به زیبایی‌ها و جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی شهر دسترسی داشته باشند. هتل فضایی بسیار تمیز و آرام دارد و می‌تواند اقامتی راحت و بدون دردسر را به مهمانان ارائه کند. مهم‌ترین ویژگی هتل آکدامار هزینه‌های اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه این هتل است که سبب می‌شود مسافران با هر بودجه‌ای که داشته باشند بتوانند اقامتی راحت و آسایش بخش را در آن تجربه کنند. اگر به دود سیگار حساسیت دارید بهتر است بدانید که در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع کرده است. شهر وان ترکیه بیشتر به دلیل آب و هوای متعادل و طبیعت فوق العاده جذابی که دارد توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند. نزدیکی شهر وان به کشور ایران سبب شده است که این شهر در بین گردشگران ایرانی نیز محبوبیت فراوانی داشته باشد و هرساله تعداد زیادی از مسافران ایرانی از این شهر زیبا بازدید داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر وان در Akdamar Hotel Van اقامت داشته باشید و از گشت و گذار و تفریح در قلعه وان، موزه وان، دریاچه وان و… لذت ببرید.

امکانات هتل آکمادار وان


امکاناتی که در هتل آکمادار وان به مهمانان ارائه می‌شوند در حد یک هتل سه ستار بسیار عالی و متنوع هستند و در مجموع شرایطی را فراهم می‌کنند که مسافران بتوانند یک اقامت آرام و دلچسب را در شهر وان تجربه کنند. غذاهایی که در رستوران این هتل برای مهمانان سرو می‌شوند شامل منو غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی است که صرف غذا را برای مهمانان دوستدار تنوع، لذت بخش‌تر می‌کند. هتل دارای سالن ورزش است و مهمانان می‌توانند ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. امکانات سونا و آب گرم از جمله امکانات رفاهی محبوب این هتل هستند که آرامش را در زمان اقامت به مسافران هدیه می‌دهند. علاوه بر آن در این هتل سالن برگزاری کنفرانس نیز وجود دارد که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌سازد. از دیگر امکانات موجود در Akdamar Hotel Van می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری، سوئیت عروس، آسانسور، سیستم گرمایشی، فروشگاه محصولا زیبایی و… اشاره کرد.

خدمات هتل آکدامار وان


خدماتی که در هتل آکدامار وان وجود دارند به گونه‌ای هستند که سبب می‌شوند مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند و این هتل را به عنوان انتخاب دائمی خود برای سفرهای بعدی به شهر وان برگزینند. هتل دارای مرکز اسپا و خدمات ماساژ است که مسافران می‌توانند پس از گذراندن یک روز پر جنب و جوش، از این خدمات برای ایجاد آرامش بیشتر بهره‌مند شوند. خدمات خشکشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت نگهداری از لباس‌هایشان آسوده می‌سازد. آرایشگاهی که در هتل وجود دارد انواع خدمات زیبایی و آرایشی را به مسافران ارائه می‌دهد. از آنجایی که این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته است مشکلی برای ورود شما به هتل وجود نخواهد داشت و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر وان رسیدید، پرسنل این هتل از شما صمیمانه استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده، ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. میز تور، خدمات خرید بلیط هواپیما ارزان، محل نگهداری چمدان، خدمات کودک، سرگرمی‌های شبانه، کرایه ماشین، سرویس خدمتکار روزانه، خدمات دربان، صندوق امانات، واکس کفش و… از دیگر خدمات موجود در Akdamar Hotel Van هستند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آکداماار وان شامل اتاق‌های دوتخته با حداکثر دونفر ظرفیت و اتاق‌های دوقلو با حداکثر چهار نفر ظرفیت هستند. از جمله امکاناتی که در این واحدهای اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند می‌توان به حمام خصوصی به همراه سشوار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آکمادار وان


فاصله هتل تا موزه وان: ۳۳۸ متر
فاصله هتل تا اولو کامی: ۸۴۰ متر
فاصله هتل تا صخره وان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا استادیوم شهر آتاتورک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه وان: ۴.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است