search
menu

هتل Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa Marmaris

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa Marmaris
اتاق‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس
رستوران و کافه هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس
سرگرمی در هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس
مزیت ویژه هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس
اماکن نزدیک به هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس

درباره هتل Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa Marmaris


هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس از هتل‌های ۵ ستاره شهر مارماریس است که با کیفیت و خدمات خاص خود، لذت خرید بلیط هواپیما مارماریس و سفر به این شهر را برایتان چندین برابر خواهد کرد. کسانی که تجربه اقامت در Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa را داشته‌اند به خوبی می‌دانند که این اقامتگاه چه اتاق‌های زیبایی و چه امکانات با کیفیتی در خود جای داده است. بنابراین، اگر می‌خواهید تفاوت ها را در سفر به شهر مارماریس تجربه کنید، اقامت در هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس را در صدر اولویت‌های خودتان قرار دهید.

اتاق‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس


با دکوراسیون مدرن و حیرت‌انگیزی که اتاق‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس دارند، حیرت و شگفتی را در همان نگاه اول به مهمانان خودشان هدیه می‌دهند. هر یک از اتاق‌های این هتل با امکانات خوبی مثل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع و بالکنی دلگشا تجهیز شده‌اند. بنابراین اقامت در آنها می‌تواند باب میل مهمانانی با سلایق مختلف باشد. البته لذت اقامت در برخی از اتاق‌های هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت بسیار بیشتر از سایر واحدهای اقامتی همین هتل است. زیرا در این اتاق‌ها، چشم اندازی به سمت دریا وجود دارد که ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم خودش بکند.

رستوران و کافه هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس


شاید باور کردن این موضوع برای شما کمی سخت باشد اما باید بدانید که هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس دارای ۷ رستوران مختلف است. رستوران‌هایی که تحت عناوین مختلفی همه روزه مشغول سرو غذاهای دریایی، ترکیه‌ای، بین المللی، چینی، هندی و ایتالیایی هستند. واقعا شگفت انگیز است که هتلی می‌تواند چنین تنوع عظیمی در مقابل مهمانان خود قرار دهد.جدا از این رستوران‌ها، کافه هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس با قهوه‌های درجه یک خود لحظات فوق العاده آرامش بخشی را تقدیم شما خواهد کرد.

سرگرمی در هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس


برای سرگرم شدن در هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. احتمالا در این بین، تنها معیار مشخص کننده، سلیقه شخصی خود شما باشد. برای مثال، آنهایی که به گذراندن لحظاتی مملو از سکوت و آرامش علاقه دارند، معمولا باغ سرسبز یا تراس چشم نواز هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت را برای سرگرم شدن خودشان انتخاب می‌کنند. کسانی که عاشق بازی و تفریح هستند، از امکانات مختلف این هتل برای بازی تنیس، مینی گلف، پینگ پنگ و دارت بهره می‌برند. عاشقان هنر به سمت تماشای فیلم و اجرای زنده موسیقی می‌روند و ورزشکاران از انجام ورزش‌های آبی، شیرجه زنی، غواصی، قایق سواری، دوچرخه سواری و ایروبیک لذت می‌برند. البته در این بین، از تدارک ۱۰ عدد استخر روباز در هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس که امکان شنا و آبتنی را به مهمانان می‌دهند نباید غافل شد. همچنین مرکز اسپا در این هتل با سونا، جکوزی و سرویس ماساژ حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این در حالی است که سالن ورزشی هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس جزو بهترین سالن‌های ورزشی شهر مارماریس به شمار می‌رود. هتلی که اکنون با آن سر و کار دارید، به معنای واقعی کلمه یک ریزورت تمام عیار است.

مزیت ویژه هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس


کمتر هتلی در سرتاسر جهان می‌توان یافت که بتواند امکانات متنوعی مثل هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت را در اختیار مهمانانش قرار دهد. اما آنچه تاکنون گفته شده تنها گوشه‌ای از خدمات و امکانات این هتل هستند. از نظر تعداد بسیار زیادی از مهمانان این اقامتگاه، مزیت اصلی آن برخورداری از ساحل اختصاصی در شهر مارماریس است. این مکان که امنیت و آرامشش بسیار بیشتر از سایر قسمت‌های ساحلی شهر مارماریس است، حال و هوای خاصی به مسافرت و اقامت شما در شهر مارماریس خواهد بخشید.

اماکن نزدیک به هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس


فاصله هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس تا دریاچه سولونگور: ۱۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس تا ساحل لاکپشت: ۱۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس تا ساحل ایزتوزو: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس تا مقبره سنگی دالیان: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است