search
menu

هتل Emre Beach Hotel Marmaris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emre Beach Hotel Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل امره بیچ مارماریس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امره بیچ مارماریس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Emre Beach Hotel Marmaris


درست در کرانه‌های دریای مدیترانه هتلی لوکس و رده بالا به نام هتل امره و امره بیچ قرار گرفته که امکانات و خدماتش هر مسافری را به مهمان وافادار خود تبدیل می‌کند. به ویژه اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما ترکیه استراحتی چند روزه در سواحل مارماریس باشد، هتل امره بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود چون این هتل جزو معدود هتل‌های مارماریس است که ساحلی اختصاصی برای مهمانان خود ایجاد کرده تا به دور از هر شلوغی و هیاهو در محیطی آرامش‌بخش به صدای زیبای دریا گوش داده و در شن‌های ساحلی به استراحت و تفریح بپردازند. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از ساحل عمومی مارماریس که در فاصله ۱۰۰ متری هتل قرار دارد هم استفاده کنید. در ساحل عمومی به امکاناتی مانند ورزش‌های آبی و کافه‌بارها دسترسی خواهید داشت. امره بیچ ۳ استخر مختلف هم دارد که ۲ تای آن‌ها روباز و یکی از آن‌ها سرپوشیده است تا مهمانان در سرما و گرما بتوانند از استخر هتل استفاده کرده و دیگر نیازی برای رفتن به پارک های آبی مارماریس نداشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل امره بیچ مارماریس


هتل Emre Beach Hotel Marmaris مجموعه‌ای از خدمات و امکانات مختلف را برای مهمانان خود آماده کرده است. مهمانان این هتل می‌توانند از مینی مارکت و فروشگاه موجود در هتل اقلام مورد نظر خود را تهیه کرده و یا در فضای عمومی آن از تماشای تلویزیون در کنار دیگر مهمانان لذت ببرند. آن‌هایی که با خرید بلیط ارزان هواپیما به مارماریس سفر کرده‌اند نگران پیدا کردن ایستگاه‌های وسیله‌های حمل و نقل عمومی نباشند چون می‌توانند با پرداخت کمی هزینه از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کرده و به جاهای دیدنی مارماریس سر بزنند.
علاوه بر این هتل امره خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. تجار و اهالی کسب و کار اگر در سفر به امکانات کاری مانند دستگاه‌ فکس، فتوکپی و تجهیزات برگزاری جلسه نیاز داشتند می‌توانند به راحتی با هماهنگی بخش پذیرش به این امکانات دسترسی داشته باشند. امره برای تامین امنیت خود و مهمانانش دوربین‌های مدار بسته‌ای را در محوطه بیرونی و فضاهای عمومی هتل کار گذاشته است. همچنین مهمانان می توانند با مراجعه به بخش پذیرش به صندوق امانات هتل نیز دسترسی داشته باشند. از این‌ها که بگذریم نظافت هتل نیز به اندازه ستاره‌هایش عالی است. خدمات نظافت بخش‌های مختلف به صورت روزانه انجام می‌شود و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز با پرداخت کمی هزینه به خدمات خشکشویی، لباس‌شویی و خدمات اتو دسترسی داشته باشند. کارکنان هتل به ۲ زبان ترکیه‌ای و انگلیسی آشنا هستند تا بتوانند مهمانان را در اموری مانند تفریحات مارماریس راهنمایی کنند پس مشکلی هنگام صحبت با کارکنان نخواهید داشت. کمدهای قفل‌دار، چک این/ چک اوت اختصاصی، دستگاه خودپرداز و خدمات تبدیل ارز از دیگر امکانات این هتل ۴ ستاره هستند. کارکنان بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق‌ها انجام می‌دهند.

اتاق های هتل


امره در کل ۷ نوع اتاق مختلف دارد که ۳ تای این اتاق‌ها تحت عنوان امره و مابقی به عنوان اتاق‌های امره بیچ شناخته می‌شوند. اتاق‌های امره شامل اتاق مدرن، سوئیت (در طبقات بالایی هتل) و اتاق کلاسیک بوده و اتاق‌های امره بیچ شامل اتاق سی ویو (با چشم‌انداز دریا)،‌ اتاق تریپل استاندارد،‌ اتاق پانوراما و اتاق استاندارد دابل است. همانطور که از نامشان پیداست برخی از اتاق‌ها مانند اتاق‌های سی ویو در بخش جلویی ساختمان قرار گرفته و چشم اندازی رو به دریا و ساحل زیبای هتل دارند در حالی که دیگر اتاق‌ها رو به کوچه‌ها و محیط اطراف هتل هستند. سوئیت‌ها دارای اتاق‌های متصلند و فضای بزرگ‌تری نسبت به دیگر اتاق‌ها دارند. واحدهای اقامتی امره از نظر امکانات تفاوت‌های کمی با یکدیگر دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق‌های هتل امره مارماریس مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز تحریر، یخچالی کوچک و بالکن هستند. دسترسی به اینترنت رایگان هتل در تمامی اتاق‌ها وجود دارد و سرویس‌های بهداشتی همگی مجهز به دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صندوق امانات رایگان نیز در تمامی واحدها وجود دارد. در سوئیت‌ها امکانات دیگری مانند ایوان با مبلمان مخصوص پاسیو، چتر و صندلی‌های سان لانژ قرار داده شده است و در اتاق‌های پانوراما دیوارهای شیشه‌ای باعث شده بهترین ویو را ( بین اتاق‌های هتل) از دریا داشته باشید و از داخل تخت خواب خود بتوانید دریا و سواحل مارماریس زیبا را ببینید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم هتل Emre Beach Hotel Marmaris دارای ساحل اختصاصی و استخری روباز و سرپوشیده است. بیشتر هتل‌ها به این دو گزینه برای تفریح و سرگرمی بسنده می‌کنند اما امره اینچنین نیست و مجموعه‌ای از تفریحات را برای مهمانانش فراهم کرده است. برای اهالی ورزش علاوه بر باشگاهی مجهز امکاناتی مانند تنیس روی میز، دارت، واترپلو، ایروبیک آبی و دیگر ورزش‌های آبی در نظر گرفته شده و برای علاقه‌مندان به موسیقی، برنامه‌های مختلفی از اجراهای مختلف، مسابقات و اجرای زنده موسیقی وجود دارد.
برای مهمانانی که از گشت و گذار در مراکز خرید مارماریس خسته شده‌اند و به دنبال جایی برای آرامش و تجدید قوا می‌گردند، اسپای ویژه هتل ایجاد شده است تا مهمانان بتوانند از انواع خدمات ماساژ هتل استفاده کرده و اقامتی شیرین را در هتل امره به یاد داشته باشند. اگر جزو مسافران دارای حیوان خانگی هستید بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل این نکته را در نظر داشته باشید که امره از پذیرش حیوان خانگی‌تان معذور خواهد بود.

رستوران هتل


همه ما می‌دانیم که غذای خوب بخشی از یک سفر خوب و خاطره‌انگیز است. امره نیز با آگاهی از این موضوع در رستوران خود انواع غذاهای مشهور ترکیه‌ای را در کنار دیگر غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. تراس بار هتل نیز با منظره فوق‌العاده و اجرای موسیقی زنده، آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

فاصله هتل امره بیچ مارماریس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مارماریس: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر مارماریس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان بار مارماریس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است