search
menu

هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris
امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris


یکی از هتل‌های اقتصادی و متناسب با بودجه‌ای معمولی در شهر ساحلی مارماریس در کشور ترکیه، هتل کلاب اگه آنتیک است. هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris مارماریس انتخابی بسیار مناسب برای اقامتی فراموش‌نشدنی و همراه با آسودگی است. هتل کلاب اگه موقعیت قرارگیری خوبی در شهر مارماریس دارد و به مرکز شهر نزدیک است. چندین پارک آبی در اطراف هتل کلاب اگه مارماریس قرار دارند و باید بدانید که پارک های آبی مارماریس بسیار برای گذراندن اوقاتی مفرح و به‌یادماندنی عالی هستند. اگر قصد داشته باشید که بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید، باید به فرودگاه دالامان پرواز داشته باشید و سپس از فرودگاه حدود یک ساعت و نیم با ماشین طی کنید تا به هتل کلاب اگه آنتیک برسید. شهر مارماریس که جزیره ای فوق‌العاده زیبا و رویایی است، سالانه گردشگران تفریحی زیادی را به خود جذب می کند. شهر تماشایی مارماریس ساحلی خیره‌کننده، دریای فیروزه‌ای مدیترانه، جاذبه‌های متنوع و امکانات تفریحی عالی دارد. در طول مدت زمانی که در هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس اقامت دارید، حتما از جزیره کلئوپاترا مارماریس ترکیه هم بازدید کنید چرا که دارای جذابیت‌های خیره‌کننده‌‌ای است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس


امکانات بسیار خوب و مناسبی در هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس وجود دارد که اقامتی خوش و راحت را برای شما تداعی می‌کند و می‌توانید چند روزی را در آرامش به استراحت و تفریح بپردازید. هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris لابی شیک، رستوران، کافی شاپ در فضای باز، استخر رو‌باز، استخر کودکان، پارک آبی، اسپا و زمین بازی کودکان دارد. در هتل کلاب اگه آنتیک به اینترنت رایگان و آسانسور دسترسی دارید. خدمات با کیفیت بالایی که هتل کلاب اگه آنتیک ارائه می‌کند، شامل مواردی هستند از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه برای معلولین، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، خدمات شاتل، خشکشویی، اتو و لباسشویی. در صورتی که اشیای با ارزشی با خود به همراه دارید، آنها را به صندوق امانات در پذیرش تحویل دهید. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی هتل کلاب اگه مارماریس استفاده کنید تا خیالتان آسوده باشد. در هتل مالیبو بیچ می‌توانید با کارکنان مجرب و مهمان‌نواز، علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم صحبت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌هایی که در هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris مارماریس قرار دارند به نحوی طراحی و ساخته شده‌اند تا با داشتن امکاناتی مناسب و مورد انتظار، اقامتی آسوده و بدون کمبود برای مسافران مهیا باشد. اتاق‌های متنوع هتل کلاب اگه آنتیک شامل اتاق‌هایی هستند از قبیل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. اتاق‌های هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس برای اقامتی خانوادگی بسیار ایده‌آل هستند. داخل اتاق‌های هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس امکانات متنوعی تعبیه شده است تا مهمانان اقامتی راحت و با آسودگی خیال را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات اتاق‌های هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris شامل تلویزیون، یخچال، مینی بار، مبلمان، اینترنت رایگان، صندلی، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار و سیستم اطفا حریق است. قابل ذکر است برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با میز و صندلی نیز هستند. در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می‌توانید به فضای باز یا مکان مخصوص سیگار کشیدن در فضای باز بروید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در استخر روباز هتل کلاب اگه آنتیک هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند شنا کنند، از پارک آبی استفاده کنند، کنار استخر بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنند و اوقاتی خوش را داشته باشند. کودکان می‌توانند در زمین بازی بازی کنند. در بخش اسپا و ماساژ هتل کلاب اگه انتیک خستگی‌های خود را فراموش کنید و به پوست خود شادابی را هدیه دهید. همچنین هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس یک اتاق بازی هم دارد.

رستوران هتل


هتل Club Ege Antique Hotel Marmaris مارماریس رستورانی دنج با فضایی دلنشین و با چیدمانی چشم‌گیر دارد و دارای خوراک‌هایی متنوع و لذیذ است. همچنین در کافی شاپ و رستورانی که در فضایی باز در کنار استخر محوطه قرار دارد، ساعاتی دلپذیر را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید و صبحانه، ناهار و یا شامی خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل کلاب اگه آنتیک مارماریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا دریم: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید بلو پورت: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آتاتورک: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه مارماریس: ۱۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است