search
menu

هتل Aegean Park Hotel Marmaris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aegean Park Hotel Marmaris
اتاق‌های هتل آجین پارک مارماریس
کافه و رستوران هتل آجین پارک مارماریس
موقعیت مکانی هتل آجین پارک مارماریس
امکانات تفریحی هتل آجین پارک مارماریس
خدمات هتل آجین پارک مارماریس
اماکن نزدیک به هتل آجین پارک مارماریس

درباره هتل Aegean Park Hotel Marmaris


هتل آجین پارک مارماریس از هتل‌های ۳ ستاره شهر ماماریس است. این هتل با وجود دریافت هزینه بسیار اندکی نسبت به اکثر اقامتگاه‌های شهر، امکاناتی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که دست کمی از سایر هتل‌های ممتاز ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه کمی هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما مارماریس امکانات مناسب و راضی کننده‌ای در اختیار داشته باشید، قطعا باید اطلاعات بیشتری در مورد Aegean Park Hotel Marmaris به دست آورید و به دنبال اتاقی برای خودتان در این هتل دوست داشتنی انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل آجین پارک مارماریس


اتاق‌های هتل آجین پارک مارماریس دارای امکانات متعددی اعم از سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، بالکن و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. از این رو، اقامت در اتاق‌های این هتل می‌تواند کاملا مورد پسند سلیقه‌های مختلف باشد و لحظات آسوده‌ای برای شما و دوستانتان رقم بزند. لازم به ذکر است که نه فقط در اتاق‌های هتل آجین پارک مارماریس، بلکه در همه نقاط این اقامتگاه می‌توان از مزایای سرویس اینترنت بی سیم و رایگان نیز به راحتی برخوردار شد.

کافه و رستوران هتل آجین پارک مارماریس


رستوران هتل آجین پارک مارماریس در تمامی وعده‌های روزانه میزبان بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این رستوران که غذاهای ترکی بسیار لذیذی را طبخ و سرو می‌کند، در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مهمانان هتل آجین پارک برای میل کردن غذا در شهر ماماریس دچار هیچ مشکلی نشوند. از طرفی دیگر، نوشیدنی‌های گوارا و دلچسبی نیز هم در رستوران و هم در کافه هتل آجین پارک مارماریس با نهایت احترام برای مهمانان سرو می‌گردند.

موقعیت مکانی هتل آجین پارک مارماریس


یکی از نکات بسیار جالب و حیرت انگیز در مورد هتل آجین پارک، موقعیت مکانی این اقامتگاه در شهر مارماریس است. در حقیقت، هتل آجین پارک تنها ۳۰ متر با ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله داشته و از این حیث واقعا یکی از بهترین نقاط شهر را در اختیار دارد. از طرفی دیگر، این هتل با رستوران‌ها و کافه‌های معروف شهر فاصله چندانی ندارد. با توجه به این مولفه مهم و امکانات خوبی که هتل ۳ ستاره آجین پارک با قیمت پایین ارائه می‌دهد، مطمئنا هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما مارماریس، این اقامتگاه گزینه جذاب و مهمی برای شما خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل آجین پارک مارماریس


۲ استخر روباز و چشم نواز به همراه صندلی‌های راحتی که دور تا دورشان چیده شده‌اند، در روزهای گرم تابستان میزبان نشاط بخش شما در هتل آجین پارک مارماریس خواهند بود. این در حالی است که اگر همراه با فرزندان خودتان مسافر مارماریس شوید، آنها نیز در استخر کودکان مشغول شادی و تفریح خواهند شد. جالب است بدانید که بر خلاف بسیاری از اقامتگاه‌های گرانقیمت شهر، هتل آجین پارک مارماریس با وجود ارزان بودنش دارای پارک آّبی نیز هست. همچنین این هتل با ارائه سرویس کرایه دوچرخه، بستر بسیار خوب و مناسبی را برای دوچرخه سواری مهمانانش پدید آورده است. اگر به دنبال جوان سازی پوست و طراوت بخشی به تن و بدنتان هستید، مرکز اسپا هتل آجین پارک بهترین گزینه برایتان خواهد بود. در این مکان، سرویس ماساژ توسط افراد متخصص در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید از مزایای سونا در مرکز اسپا نیز برخوردار شوید. ناگفته نماند که برای عاشقان کتاب و مطالعه، هتل آجین پارک مارماریس کتابخانه حیرت انگیزی تدارک دیده است.

خدمات هتل آجین پارک مارماریس


ارائه سرویس‌هایی مثل شسشتو و اتوی لباس، راه اندازی صرافی و میز رزرو تور، فعالیت ۲۴ ساعته بخش پذیرش، ایجاد فرصت بهره‌مندی از مزایای صندوق امانات، ارائه سرویس حمل و نقل به فرودگاه و در اختیار گذاشتن امکاناتی مثل آسانسور، دستگاه فکس و فتوکپی و کپسول آتشنشانی همه و همه از خدمات بسیار خوب و شایان توجه در هتل آجین پارک مارماریس به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که کادو فروشی هتل فعالیت مستمری داشته و امکانات خرید کادوها و یادگاری‌های خوبی را در اختیار مهمانان می‌گذارد.

اماکن نزدیک به هتل آجین پارک مارماریس


فاصله هتل آجین پارک مارماریس تا سه شنبه بازار مارماریس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آجین پارک مارماریس تا پارک آبی آتلانتیس: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آجین پارک مارماریس تا پارک آبی آکوا دریم: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آجین پارک مارماریس تا پارک دلفین: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است