search
menu

هتل Venti Hotel luxury Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Venti Hotel luxury
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال پالاس کوش آداسی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال پالاس کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Venti Hotel luxury


هتل ونتی لاکچری یکی از هتل‌های مجلل و زیبا در شهر تماشایی کوش آداسی، شهر ساحلی کشور ترکیه است که برای اقامتی آسوده و راحت بسیار ایده‌آل است. هتلVenti Hotel luxury Kusadasi در نزدیکی ساحل و دریا قرار دارد و فرصتی مناسب است تا با خانواده و یا دوستان خود تفریح کنید و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید. هتل لاکچری ونتی با جاهای دیدنی کوش آداسی و برخی از مراکز خرید این شهر دیدنی فاصله کمی دارد. اگر قصد دارید که با هواپیما به شهر کوش آداسی سفر کنید، یکی از راه‌ها این است که بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و به شهر ازمیر پرواز داشته باشید؛ سپس از فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر را تا هتل ونتی کوش آداسی در حدود ۷۰ کیلومتر با ماشین طی کنید. شهر کوش آداسی در ترکیه، از مقاصد پر بازدید و مورد استقبال گردشگران برای تفریح و استراحت است؛ این جزیره به خاطر سواحل زیبای آن، آب و هوای مطلوب، جاذبه های تاریخی و امکانات تفریحی که در نزدیکی دریا ساخته شده اند، محبوبیت خاصی در بین گردشگران از سرتاسر دنیا دارد. از جاذبه‌های شگفت‌انگیزی که در شهر کوش آداسی قرار دارند و می‌توانید برای گذراندن اوقاتی به‌یادماندنی از آن‌ها بازدید کنید؛ پارک های آبی کوش آداسی هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال پالاس کوش آداسی


هتل اقتصادی و در عین حال لوکس ونتی لاکچری کوش آداسی امکانات و خدماتی با کیفیت و خوب دارد تا مسافران اقامتی راحت و بدون کمبود را تجربه کنند. هتل Venti Hotel luxury کوش آداسی با کارکنانی مجرب و توانا به صحبت کردن به زبان انگلیسی علاوه بر زبان ترکی آماده استقبال از مسافران است. در هتل لاکچری ونتی لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، رستوران، صبحانه، تراس، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و کنفرانس، پارکینگ رایگان، محوطه ای سرسبز با هوایی مطبوع و استخر رو باز تعبیه شده است. مسافران می توانند در تمامی فضاهای هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند. خدمات متنوعی که هتل لاکچری ونتی کوش آداسی ارائه می کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، لباسشویی و سرویس اتاق. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل ونتی لاکچری استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت و آمد کنید.

اتاق های هتل


هتل Venti Hotel luxury Kusadasi اتاق های متنوعی دارد که تعداد آنها ۵۸ اتاق و سوئیت است و هر کدام طراحی و چیدمانی چشم‌گیر دارند و متناسب با اقامتی با آسودگی خیال هستند. انواع اتاق های هتل ونتی لاکچری شامل اتاق های استاندارد، اقتصادی، لوکس، خانوادگی و اتاق های ماه عسل است که به صورت اتاق‌ها و یا سوئیت‌های یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دابل و سه تخته با یک تخت دابل و یک تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


هتل ونتی لاکچری کوش آداسی وسایل و تجهیزاتی خوب و کاربردی دارد تا مسافران راحت باشند و با کمبودی مواجه نشوند. مسافران در اتاق‌ها به یخچال، تلویزیون، مینی بار، میز، صندلی، مبلمان، تلفن، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و کمد لباس دسترسی دارند و همچنین در اتاق ها سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع وجود دارد. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد زیرا اتاق‌ها مجهز به سیستم اطفا حریق هستند؛ اما افراد می توانند به فضای باز و محوطه هتل بروند و سیگار بکشند. برخی از اتاق‌های هتل ونتی لاکچری دارای بالکن هستند که تماشای غروب آفتاب از بالکن و استفاده از هوای مطلوب بسیار لذت بخش و دلچسب است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Venti Hotel luxury احساس بی‌حوصلگی نمی‌کنید زیرا امکانات فراوانی برای سرگرم شدن وجود دارد و می‌توانید فعالیت‌هایی دل‌انگیز داشته باشید؛ مثل وقت گذرانی و شنا در استخر روباز با صندلی های مخصوص و چتر در کنار آن، نشستن و گپ زدن با همراهان و خانواده در فضای سبز و دنج هتل با چشم‌اندازی از دریای نیلگون و آسمان آبی و یا قدم زدن در محوطه‌ای دنج. با اقامت در هتل ونتی لاکچری خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی را خواهید داشت و تعطیلاتی بی‌نظیر برای شما به ارمغان می‌آید.

رستوران هتل


در رستوران هتل ونتی کوش آداسی در فضایی دلنشین، ساعاتی دلپذیر را سپری کنید و انواع خوراک‌های لذیذ ترکی و بین المللی را با منویی انتخابی و یا به صورت بوفه میل کنید. رستورانی هم در فضای باز و در تراس هتل ونتی لاکچری قرار دارد که چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا و مناظر اطراف دارد.

فاصله هتل رویال پالاس کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ساحل سبز: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است