search
menu

هتل Uslan Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Uslan Kusadasi
امکانات عمومی هتل اوسلان کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوسلان کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Uslan Kusadasi


هتل اوسلان کوش آداسی یکی از هتل های ۳ ستاره شهر کوش آداسی در ترکیه است که فقط ۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. هتل اوسلان در محله ترکمن کوش آداسی واقع شده و دسترسی به ساحل نیز از این هتل بسیار آسان و از طریق پیاده روی انجام می گیرد. از جمله جاهای تفریحی نزدیک به این هتل می توان به تفرجگاه ساحلی، پارک آبی آدالند، ساحل لانگ و شهر باستانی افسوس اشاره کرد، همچنین این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس حدودا یک ساعت فاصله دارد، اما جای نگرانی نیست، زیرا برای رفت و آمد در میان فرودگاه و هتل نیز ترانسفر فرودگاه با هزینه دایر است. مطمئن باشید از اقامت در هتل اوسلان کوش آداسی لذت خواهید برد، زیرا اقامتی اقتصادی برایتان رقم خواهد خورد و با توجه به سه ستاره بودن این هتل می توانید از ساحل اختصاصی و موقعیت مکانی و دسترسی به جاهای دیدنی لذت ببرید. این هتل ۴ طبقه در سال ۲۰۰۰ مورد بازسازی قرار گرفته و طراحی ساختمان آن بسیار زیبا صورت گرفته، همچنین وسایل و مبلمان عتیقه در این هتل استفاده گردیده است. پنجره های بزرگ در هتل Uslan Kusadasi چشم انداز بی نظیری به میهمانان ارائه می دهد. پس به جرات می توان گفت این هتل مکانی ایده آل برای اقامت شناخته شده است. از بالکن اتاق ها می توانید چشم‌انداز زیبایی از داخل باغ، درختان و گل‌ ها را تماشا کنید. همچنین در محوطه هتل مبلمان‌ قرار داده شده است که برای گذران اوقات فراغت مکانی بی نظیر محسوب می شود.

امکانات عمومی هتل اوسلان کوش آداسی


بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. امکان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل مهیا گردیده است. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Uslan Kusadasi می توانید از آسانسور بهره مند شوید. در قسمت لابی هتل امکاناتی نظیر خدمات تور و بلیط، اتاق چمدان و تبدیل ارز دایر هستند. ارائه خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل انجام می گیرند. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از بخش مربوطه خودرو کرایه کنید. البته برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی شان سفر می کنند، پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود. کارمندان هتل اوسلان کوش آداسی به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند. در لابی هتل نیز چندین مغازه و سالن آرایشی و زیبایی وجود دارد. همچنین برای اقامت راحت مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری امکانات رفاهی ویژه ای تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


به دلیل نزدیکی هتل اوسلان کوش آداسی به ساحل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد و در اطراف آن صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است. استخر مخصوص کودکان نیز در هتل Uslan Kusadasi وجود دارد. علاوه بر اینها می توانید از کافی شاپ کنار استخر نوشیدنی سفارش دهید. از امکانات تفریحی دیگر این هتل می توان به ماهی‌ گیری و شیرجه در آب از ارتفاع اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل اوسلان کوش آداسی ۵۴ اتاق برای اقامت مهمانان وجود دارد که انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد، اتاق توئين یا دوبل و سوئيت دوخوابه کووادروپل سوپرییر. همه این اتاق ها شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، میزکار، گاوصندوق، یخچال، مینی بار، گاوصندوق و سیستم گرمایشی و سرمایشی و بالکن هستند. اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و همگی راحت هستند. اتاق های هتل Uslan Kusadasi دارای حمام اختصاصی با دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران و یک کافه وجود دارد که رستوران اصلی دارای ظرفیت ۸۰ نفری بوده و در فضای باز نیز دارای ظرفیت ۱۲۰ نفری است.. همه روزه صبحانه سلف سرویس رایگان برای مهمانان تعلق می گیرد اما برای وعده های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت نمایید، همچنین امکان سرو غذا در اتاق ها در ساعات مشخصی از روز وجود دارد.

فاصله هتل اوسلان کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جزیره کبوتر: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی افه سوس: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم باکره: ۲۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است