search
menu

هتل Unique Life Style Hotel Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Unique Life Style Hotel Kusadası
امکانات هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی
خدمات هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی
واحدهای اقامتی هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی

درباره Unique Life Style Hotel Kusadası


هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی یک هتل فوق العاده جذاب و دوست داشتنی در شهر کوش آداسی ترکیه است که بدون هیچ تردیدی از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. همه چیز در این هتل عالی و فوق العاده است و به لطف امکانات عالی و خدمات و فعالیت‌های گسترده‌ای که در هتل وجود دارند، مهمانان می‌توانند یک سکونت رویایی و هیجان‌انگیز را در این هتل تجربه کنند. طراحی لوکس و فضای فوق العاده مدرن این هتل احساس آرامش و رضایت خاطر فراوانی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. امکانات رفاهی موجود در این هتل به گونه‌ای هستند که سکونت آن احساس حضور در بخشی از یک شهر اروپایی را به شما منتقل می‌کند که این مسئله برای مسافران بسیار جذاب خواهد بود.
شهر کوش آداسی شهری با جاذبه‌های گوناگون است که به دلیل طبیعت فوق العاده جذاب و آب و هوای معتدلی که دارد توانسته نظر بسیاری از گردشگران کشور ترکیه را به خود جذب کند. اماکن تماشایی فراوانی در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره کبوتر، پارک آبی آدالند، شهر باستانی میلتوس و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر کوش آداسی سفر کنید و با اقامت در Unique Life Style Hotel Kusadası سفری خاص و پر از هیجان را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی


هر آنچیزی را که شما برای تجربه یک سفر فوق العاده و حیرت‌انگیز تصور داشته باشید می‌توانید در هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی پیدا کنید. هر گوشه از این هتل زیبایی‌ها و جذابیت‌های بصری مخصوص به خود را دارد که در کنار امکانات رفاهی موجود در این هتل مجموعه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هتل دارای منطقه ساحلی خصوصی با چتر‌های آفتابی و صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی است که مهمانان می‌توانند ساعت‌ها روی آن‌ها استراحت کنند و از گرفتن حمام آفتاب لذت ببرند. مرکز تناسب اندام هتل با تجهیزات کامل ورزشی در اختیار مهمانان قرار دارد. تراس، باغ و شومینه در فضای باز از جمله امکاناتی هستند که مهمانان می‌توانند برای خوش گذرانی در زمان‌های اوقات فراغت خود از آن‌ها استفاده کنند. استخر روباز بزرگی که در محوطه هتل قرار گرفته است در تمام طول روز‌های سال قابل استفاده است و مهمانان می‌توانند جهت آب تنی و تفریح از آن استفاده کنند. امکانات متنوع دیگری نیز در Unique Life Style Hotel Kusadasın وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین بازی کودکان، رستوران، باشگاه بچه ها، امکانات ورزش‌های آبی و… اشاره کرد.

خدمات هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی


خدمات موجود در هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی درست همانند امکانات رفاهی موجود در این مجموعه گسترده و متنوع هستند. پرسنل این هتل بسیار کارآمد و حرفه‌ای هستند و با روحیه مهمانوازی خوبی که دارند بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند. میان وعده‌های متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع شکلات ها، میوه ها، کلوچه ها، نوشیدنی‌ها و… اشاره کرد. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مسافران را در محل برایشان تهیه می‌کند. کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه، کلاس‌های یوگا، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، سرویس دربان، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، اجرای موسیقی زنده و… از دیگر خدمات موجود در Unique Life Style Hotel Kusadasın هستند.

واحدهای اقامتی هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی


واحدهایی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دوقلو، اتاق سوپریور، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت خانوادگی و سوئیت جونیور اشاره کرد. تمامی واحدهای اقامتی موجود در Unique Life Style Hotel Kusadasın دارای محیطی کاملا لوکس و مدرن هستند که بدون شک اقامت در آن‌ها برای مسافران دوست داشتنی خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل یونیک لایف استایل کوش آداسی


فاصله هتل تا ساحل بهشت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بهشت: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است