search
menu

هتل Tuntas Family Suites Kusadasi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Tuntas Family Suites Kusadasi
امکانات هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی
خدمات هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی

درباره Tuntas Family Suites Kusadasi


هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی یک هتل ۴ ستاره است که در شهر کوش آداسی و در نزدیکی سواحل زیبای دریای اژه قرار دارد. اطراف این هتل با درختان کاج بزرگ و زیبا احاطه شده که تجربه سکونت در این هتل را برای مهمانان بسیار خوشایند‌تر و زیباتر می‌سازند. موقعیت مکانی این هتل از نظر زیبایی‌های طبیعی بسیار فوق العاده است و از آن جایی که این هتل روی یک تپه بزرگ قرار گرفته است، دارای چشم اندازی بسیار جذاب و زیبا به جزیره ساموس است که این مسئله نیز برای مهمانان دوست داشتنی و دلپذیر خواهد بود. این هتل تا ساحل معروف بانوان در شهر کوش آداسی تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. هتل تانتاس فمیلی یک مجموعه خانوادگی، کاملا راحت و آرامش بخش است که به دور از هرگونه سر و صدا و شلوغی می‌تواند اقامت زیبایی را به مهمانان هدیه کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای کوش آداسی سفر کنید و با سکونت در هتل Tuntas Family Suites Kusadasi سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی


هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در مجموع سبب می‌شوند مهمانان در زمان اقامت در هتل بهترین لحظات را تجربه کنند و هیچ کمبودی را احساس نکنند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و طعم لذیذ انواع غذاهای موجود در رستوران این هتل بدون شک برای مهمانان جذاب خواهد بود. هتل یک استخر روباز بسیار بزرگ در محوطه دارد که اطراف آن با صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی پوشیده شده و مهمانان می‌توانند برای تفریح و وقت گذرانی از آن‌ها استفاده کنند. در این هتل تراس آفتاب گیر، باغ، مبلمان در فضای باز و میزهای مخصوص غذاخوری در فضای باز وجود دارند که امکان لذت بردن از محیط خارجی هتل را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. زمین بازی بچه‌ها و تجهیزات مخصوص بازی کودکان از جمله امکاناتی هستند که مسافران می‌توانند برای سرگرم کردن فرزندان خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. امکانات متنوع دیگری نیز در هتل Tuntas Family Suites Kusadasi وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکانات ویژه معلولین، تنیس روی میز، بیلیارد، بوفه مناسب کودکان و… اشاره کرد.

خدمات هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی


خدمات و فعالیت‌های متنوعی که در هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی وجود دارند این هتل را به یک مجموعه اقامتی شاد و پرنشاط تبدیل کرده‌اند که سکونت در آن بخش مهمی از خاطرات مسافران خواهد بود. اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های جذاب در این هتل است که مهمانان از آن استقبال زیادی می‌کنند. ورزش‌های آبی و سرگرمی‌های متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به موج سواری، قایق رانی، غواصی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و… اشاره کرد. خدمات رفاهی این هتل که به منظور آسایش و رفاه مهمانان در طول اقامت در اختیارشان قرار می‌گیرند نیز متنوع هستند. خشکشویی، لباس شویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران می‌توانند به راحتی از این خدمات بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن هر روز نظافت می‌شوند. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل Tuntas Family Suites Kusadasi وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس دربان، انبار چمدان، خدمات بلیط، کرایه اتومبیل و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی شامل سوئیت یک خوابه با نمای استخر، سوئیت یک خوابه با منظره دریا، سوئیت یک خوابه با نمای باغ و سوئیت اقتصادی هستند. در تمامی این واحدها یک آشپزخانه اختصاصی به همراه یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری و وسایل آشپزی وجود دارد که امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، کاناپه، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تانتاس فمیلی سوئیتس کوش آداسی


فاصله هتل تا ساحل زنان: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا ساحل سبز: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بهشت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل قلعه کوش آداسی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است