search
menu

هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI
امکانات عمومی هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا کوش آداسی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI


هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا از هتل‌های ۵ ستاره در منطقه کوش آداسی ترکیه است که با ساحل اختصاصی و چشم‌انداز بی‌نظیر رو به دریا موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر کوش آداسی می‌شوند. همچنین این هتل برای سفرهای دونفره، مخصوصاً در هنگام ماه‌عسل جزو محبوب‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود، زیرا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود هم دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آسان است و هم امکانات و خدمات رفاهی ارائه‌شده در این هتل به‌قدری زیاد است که مسافران علاقه‌ای به ترک هتل ندارند و می‌توان گفت که بیشتر ساعات روز را در داخل هتل می‌گذرانند. هتل زیبای TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI تا ساحل کادنلار یک کیلومتر فاصله دارد و نزدیک‌ترین جاذبه‌های دیدنی به این هتل نیز عبارت‌اند از قلعه کوش آداسی، بازار بزرگ کوش آداسی و سواحل کوش آداسی. همچنین فرودگاه مندرس عدنان ازمیر هم با ۵۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، بار و مرکز سلامتی و اسپا.

امکانات عمومی هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا کوش آداسی


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی نیز شامل هزینه جداگانه هستند. یکی از موارد خاص در هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI نبود دسترسی به اینترنت است که پیشنهاد می‌شود در هنگام تهیه سیم‌کارت در فرودگاه گزینه اینترنت را فعال کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند اتاق چمدان در لابی باید هزینه پرداخت کنید و اینکه خدمات باربری نیز هنگام ورود به هتل و در هنگام تخلیه در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر روباز همراه با بار اشاره کرد، همچنین این هتل ۵ ستاره چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریا دارد و اینکه میهمانان می‌توانند از محوطه بسیار زیبای هتل لذت ببرند. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از ساحل اختصاصی این هتل باید هزینه مجزا پرداخت کنید و استخر موجود در داخل این هتل نیز به‌صورت روباز بوده و در تمامی طول سال فعالیت دارد. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در کنار آن صندلی و چتر آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. ساعت استفاده از استخر در هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI همه‌روزه از ۷:۳۰ صبح تا ۷ عصر بوده و لحظات خوشی در انتظار شماست. از امکانات مربوط به‌سلامتی می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که شامل انواع دستگاه‌های مجهز به روز دنیا است، همچنین انواع ماساژها در مرکز اسپای این هتل ارائه می‌شود. حمام عمومی به‌صورت رو باز بوده و حمام ترکی نیز به‌صورت سنتی و سرپوشیده با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. جکوزی داغ همراه با مرکز سلامتی و اسپا و سونا شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل کمد لباس، تختخواب‌های استاندارد، بالکن با چشم‌انداز استخر دارند. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان گاوصندوق تعبیه‌شده است. همچنین تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن نیز در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس و اتاق کینگ دلوکس که در داخل هر یک از اتاق‌ها یک تخت خواب بزرگ دونفره قرار داده‌شده است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند، برخی دیگر رو به شهر و برخی رو به استخر. مطمئن باشید با انتخاب هتل TNR BOUTIQUE HOTEL&SPA KUSADASI و اقامت در آن لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و در هنگام ترک هتل نیز با رضایت کامل برای سفرهای بعدی مشتاق‌تر خواهید شد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو، بالکن با مبلمان. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و کف همه اتاق‌ها فرش انداخته‌شده و تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. بنابراین برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، از همان لحظه ورود تا داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید به محلی به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند.

رستوران هتل


در هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا انواع صبحانه‌های بین‌المللی و سبزیجات را می‌توانید در رستوران نوش جان کنید. در داخل اتاق‌های این هتل نیز می‌توانید انواع شکلات، میوه، بطری‌های آب و نوشیدنی‌های سرد و گرم بهره‌مند شوید. البته برای استفاده از این‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید و اینکه در منوی رستوران این هتل نیز برای افراد با رژیم خواست غذاهای مخصوص قرار داده‌شده است

فاصله هتل تی ان آر بوتیک اند اسپا کوش آداسی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آدالند: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی فانتاسی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه مریم مقدس: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است